مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

رسانه‌ها باید تریبون آگاهی مردم و مطالبه‌گری از مسئولان باشد/ از قلم باید در راه آزادی مشروع ملت و نشر فرهنگ اسلامی استفاده شود

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیان داشت: از قلم باید در راه آزادی مشروع ملت و نشر فرهنگ اسلامی استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۸۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عباس محمدیان در نشست هم‌اندیشی با مسئولان کانون‌های سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی در شهرستان‌های استان اظهار داشت: امروز جغرافیای رسانه‌ای و نگاه مردم به رسانه تغییر کرده است؛ یعنی نگاهی که مردم در یک دهه پیش به رسانه داشته‌اند با نگاه امروزشان قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: اگر به دنبال این هستیم که ببینیم چرا نگاه مردم به مجموعه رسانه‌ها به عنوان زیرمجموعه به رسانه مکتوب تغییر کرده است، ابتدا باید تغییرات رسانه‌ای جهان را بشناسیم. رسانه‌ها باید سواد رسانه‌ای مخاطب خود را بالا ببرند. رسانه‌ها باید تریبون آگاهی مردم و مطالبه‌گری از مسئولان باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به تحولات سال‌های اخیر در حوزه اطلاع‌رسانی گفت: با آمدن شبکه‌های اجتماعی و همه گیرشدن شبکه جهانی اینترنت جای رسانه‌ها در زمینه رسانه‌ای تغییر کرده است. مطبوعات و رسانه‌ها ناشر افکار و عقاید مردم هستند. از قلم باید در راه آزادی مشروع ملت و نشر فرهنگ اسلامی استفاده شود.

محمدیان اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات در معرفی اسلام واقعی و پذیرش فطرت‌های سالم نقش ویژه‌ای دارند و باید حرکت در مسیر خواست ملت، اساس کار مطبوعات و رسانه‌ها باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار