یک فعال اقتصادی بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

وزرای اقتصادی در دولت دوازدهم حمایت از تولید ملی را وظیفه خود بدانند

سید حسن هاشمی با بیان اینکه وزرای اقتصادی در دولت دوازدهم تنها برخورد شعاری در اقتصاد نداشته باشند افزود: وزرای اقتصادی در دولت دوازدهم حمایت از تولید ملی را وظیفه خود بدانند.
کد خبر: ۸۸۹۱۵۴۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۹

سید حسن هاشمی بسیجی و فعال اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  از جمله شاخص های اصلی در اقتصادهای بزرگ این است که تولید ملی رشد پیدا کند. دغدغه تولید ملی یکی از عوامل لازم برای حرکت سریع و رو به رشد در کشورمان است. از اینرو وزرای اقتصادی حمایت  از تولید ملی را وظیفه خود بداند .

وی با بیان اینکه وزرای اقتصادی در دولت دوازدهم تنها برخورد شعاری در اقتصاد نداشته باشند افزود: وزرای اقتصادی در دولت دوازدهم حمایت از تولید ملی را وظیفه خود بدانند. لذا وزرا در زمینه الزامات اقتصاد مقاومتی باید باور کنند و در عمل اجرا کنند.

به گفته هاشمی، وضعیت ویژه ای که جامعه کنون یایران با آن روبه رو شده است و باید در آن متناسب با سایر ابعاد جامعه رشد یابد اقتصاد است از اینرو برنامه ریزی های توسعه و کلان در کشورمان باید اقتصاد باشد.

وی در ادامه افزود: سنگ بنای اصلی در اقتصاد کشورمان تولید است که متاسفانه حمایت لازم شکل نگرفته است  این در حالی است که شهرک های صنعتی با ظرفیت کمتر از 15 درصد کار می کنند  از اینرو کابینه اقتصادی در دولت دوازدهم باید از یک تیم برنامه ریز و مسلط برخوردار باشد تا بتواند با مجموعه مسوولین و عوامل تولید از تعاملات لازم برخوردار باشند.

ارسال نظرات