خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی

اشتغال‌زایی جوانان در دستور کار ماست

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال‌زایی جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در دستور کار ماست.
کد خبر: ۸۸۹۱۵۰۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش  خبرگزاری بسیج در قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و محمد طاهرخانی رییس بنیاد شهرستان تاکستان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار کردند.
 
این دیدارها از خانواده‌های شهید نظامعلی سلیمانی، جعفر عبادی و اسدالله طاهریان و جانبازان قدیر طاهرخانی و مختار حاجی‌نصیری صورت گرفت.
 
در این دیدارها، نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: با جدیت پیگیر هستیم تا این قانون با رفع مشکلات موجود در همه دستگاه‌های اجرایی اجرا شود.
 
وی افزود: با اجرایی شدن قانون یاد شده، خدمات در شان خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارایه می‌شود و همچنین بخشی از مشکلات آنها برطرف خواهد شد.
 
این مسوول با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در دستور کار ماست، گفت: با توجه به رکود اقتصادی در بازار، تلاش می‌کنیم با افزایش تولید و رفع موانع موجود، کسب و کار رونق یابد.
 
در ادامه این دیدارها، حقایق‌پور با اشاره به اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: با توجه به اینکه وضعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی محدود است، تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های شرکت‌های خصوصی برای اشتغال‌زایی ایثارگران بهره بگیریم.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بخش خصوصی از منابع دولتی بهره می‌گیرد ولی هیچ‌گونه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جهت ارایه‌ی خدمات به ویژه اشتغال ایثارگران ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه مدرک تحصیلی برخی از فرزندان شهدا و ایثارگران زیر دیپلم است، گفت: در جذب این افراد به دلیل تحصیلات پایین در شرکت‌های خصوصی با مشکل مواجه هستیم که ضروری است مسوولان مربوطه همکاری بیشتری با بنیاد داشته باشند.
 
در دیدارهای فوق، خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسایل و مشکلات خود را با مسوولان در میان گذاشتند و خواستار رفع آنها شدند.
 
گفتنی است: در این دیدارها مسوولان از مقام والای خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل کردند

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار