خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: اجرای طرح کارسنجی گامی موثر و مهم در جهت ساماندهی فعالیت‌های کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۹۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه آسیب‌شناسی اجرای آزمایشی طرح کارسنجی در سطح بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد برگزار شد.
در این نشست پس از بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات حاضرین، اجرای استمرار این طرح مورد تاکید قرار گرفت.
حقایق‌پور اجرای طرح کارسنجی را گامی موثر و مهم در جهت ساماندهی فعالیت‌های کارکنان دانست و گفت: با اجرای این طرح کارکنان بنیاد نسبت به فعالیت‌های خود توجیه شده و تلاش خواهند کرد از فرصت‌های کاری بیشترین بهره را در جهت ارایه‌ی خدمات به جامعه هدف استفاده کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه طرح آزمایشی کارسنجی تا آخر ماه جاری ادامه خواهد داشت، بر برنامه‌ریزی و ارایه‌ی طرح مناسب و دایمی آن تاکید کرد.
وی افزود: اجرای طرح کارسنجی برای همه کارکنان ضروری است و بایستی با ارایه‌ی طرح جامع و کارشناسی شده، راهکارهای اجرای درست و منطقی آن احضا شود.
گفتنی است: براساس طرح کارسنجی، کارکنان بنیاد فعالیت‌های روزانه خود را مکتوب کنند تا نسبت به رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت خود در کارآیی بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها