به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه بررسی دفتر فرآیند کلاسی با حضور رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی استان و رییس اداره ، کارشناس مسئولان و کارشناسان دوره اول ابتدایی، راهبر و سرگروه های آموزشی استان و جمعی از آموزگاران دوره ابتدایی در دفتر معاونت آموزش ابتدایی تشکیل گردید.
رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: دفتر فرآیند کلاسی یکی از ابزارهای ارزشیابی توصیفی و وسیله توصیف عملکرد دانش آموز می باشد.
وی افزود: در دفتر فرآیند کلاسی به عنوان یک پوشه کار معلم ، باید فرآیند رشد و پیشرفت دانش آموزان در آن مشخص باشد.
سید نجم الدین حسینی رییس اداره آموزش دوره اول ابتدایی استان نیز طی سخنانی در خصوص فرم الف و ب پیشرفت تحصیلی و نحوه و انواع بازخورد به دانش آموزان در نظام ارزشیابی کیفی-توصیفی توضیحاتی ارایه نمود.
گفتنی است در این جلسه موضوعاتی از قبیل نقاط قوت و ضعف و رفع مشکلات احتمالی و تهیه دفتر مدیریت کلاسی مفید و بی نقصی برای سال تحصیلی آینده مطرح و نقد و بررسی گردید.
در ادامه آموزگاران حاضر در جلسه به ارائه دیدگاه های خود در بحث دفتر فرآیند کلاسی پرداختند و نقاط قوت و ضعف مطرح و راهکارهای مربوط ارائه گردید.
در پایان زمان تشکیل کارگروه های تخصصی بررسی دفتر کلاسی نیز مشخص گردید.
1003/پ30/ب