خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی قزوین در جمع کارشناسان و آموزگاران گفت: دفتر فرآیند کلاسی یکی از ابزارهای ارزشیابی و وسیله توصیف عملکرد دانش آموز می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۷۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه بررسی دفتر فرآیند کلاسی با حضور رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی استان و رییس اداره ، کارشناس مسئولان و کارشناسان دوره اول ابتدایی، راهبر و سرگروه های آموزشی استان و جمعی از آموزگاران دوره ابتدایی در دفتر معاونت آموزش ابتدایی تشکیل گردید.

رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: دفتر فرآیند کلاسی یکی از ابزارهای ارزشیابی توصیفی و وسیله توصیف عملکرد دانش آموز می باشد.

وی افزود: در دفتر فرآیند کلاسی به عنوان یک پوشه کار معلم ، باید فرآیند رشد و پیشرفت دانش آموزان در آن مشخص باشد

سید نجم الدین حسینی رییس اداره آموزش دوره اول ابتدایی استان نیز طی سخنانی در خصوص فرم الف و ب پیشرفت تحصیلی و نحوه و انواع بازخورد به دانش آموزان در نظام ارزشیابی کیفی-توصیفی توضیحاتی ارایه نمود.

گفتنی است در این جلسه موضوعاتی از قبیل نقاط قوت و ضعف و رفع مشکلات احتمالی و تهیه دفتر مدیریت کلاسی مفید و بی نقصی برای سال تحصیلی آینده مطرح و نقد و بررسی گردید.

در ادامه آموزگاران حاضر در جلسه به ارائه دیدگاه های خود در بحث دفتر فرآیند کلاسی پرداختند و نقاط قوت و ضعف مطرح و راهکارهای مربوط ارائه گردید.

در پایان زمان تشکیل کارگروه های تخصصی بررسی دفتر کلاسی نیز مشخص گردید.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها