فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

بیمارستان سپاه در غرب شهرکرد ساخته می شود

سردار علی محمد اکبری، گفت: در صورت واگذاری زمین، کلنگ احداث بیمارستان سپاه در منطقه غرب شهرکرد همزمان با دهه کرامت به زمین زده می شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۶۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) در حاشیه نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری برای تعیین تکلیف زمین ساخت بیمارستان سپاه، با بیان اینکه ساخت بیمارستانی در مرکز استان توسط سپاه برای خدمت رسانی به نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در دستور کار قرار دارد، گفت: مراحل مختلف برای اخذ مجوزهای لازم از سلسله‌ مراتب برای ساخت این بیمارستان در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی طی شده است.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به قرار گرفتن بیمارستان‌های متعددی در منطقه شرق شهرکرد، اضافه کرد: به لحاظ ملاحظات پدافند غیرعامل ساخت بیمارستان در منطقه‌ای از شهر که بیمارستان در آن منطقه وجود دارد امکان ندارد، از همین رو بیمارستان سپاه در غرب شهرکرد و در زمینی به مساحت 1.4 هکتار در اراضی واقع در روبروی دانشگاه شهرکرد به محض واگذاری از سوی مراجع ذیربط ساخته می‌شود.

وی، اظهار کرد: در صورت واگذاری زمین، کلنگ احداث این بیمارستان همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام به زمین زده می شود.

ارسال نظرات