حضور جهادگران فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مناطق محروم استان زنجان

کتابخانه‌های سیارشهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با گروه جهادی شهید دلیری بسیج مسجد قلهک تهران در قالب جهادگران فرهنگی در مناطق محروم حضور یافتند.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۲۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کتابخانه سیارروستایی زنجان و خدابنده و کتابخانه سیارشهری و روستایی زنجان با هماهنگی‌های لازم همسوی فعالیت‌های فرهنگی جهادی شد.

اکیپ فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان که متشکل از گروه کتابخانه‌های سیار زنجان و قیدار بود در منطقه گرماب به گروه جهادی شهید دلیری مسجد قلهک پیوست که در این تعامل و همکاری، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبیدر شش پایگاه روستای برون و کسیک و قویی و گورجینک و اولی بیک و مصرآباد از توابع شهرستان گرماب انجام گرفت .

مجتبی بیات مربی کتابخانه سیارروستایی و جعفر چراغی و صفدرعلی بختیاری مربیان سیارروستایی و شهری زنجان و سیار روستایی قیدار با این طرح همکاری داشته اند.

کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در قالب جهادگران فرهنگی پس از ورود به روستاهای منطقه محروم بخش گرماب به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی پرداختند.

جهادگران فرهنگی کانون با همکاری تیم فرهنگی گروه جهادی مسجد قلهک و دکتر قریب از اساتید برجسته تهران در حوزه کودکبا حضور تمامی کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع در بخش‌های مختلف مانند پخش فیلم، نمایش خلاق، بازی و سرگرمی، مسابقه، قصه گویی، اوریگامی، معرفی کتاب و کاردستی به کودکان و نوجوانان روستایی خدمات ارائه دادند.

کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به مدت سه روز در این امر مقدس همراه تیم جهادی بودند.

ارسال نظرات