رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
45اکیپ کارشناسی در مزارع گندم استان زنجان به همراه رانندگان ماهر به طور مستمر در مزارع حضور پیدا کرده و با انجام معاینه فنی کمباین ها بر روند برداشت نظارت دقیق و مستمر دارند.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۱۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال جاری عملیات برداشت گندم در استان زنجان توسط بیش از 650 دستگاه کمباین در حال انجام است به طوری که از این تعداد 314 دستگاه کمباین بومی و مابقی مهاجر هستند.

مظفر یوسفی پور با اشاره به به‌کارگیری تعداد 240 دروگر به منظور برداشت گندم در استان زنجان افزود: امسال کمباین های مهاجر از استان های گلستان، فارس، اردبیل و خراسان وارد استان شده اند.

وی با بیان اینکه به منظور کنترل ریزش ها و به حداقل رساندن ضایعات گندم در روند برداشت، تمهیدات مختلفی در استان اندیشیده شده است، اظهار داشت: در این راستا امسال با چهار راننده ماهر قرارداد بسته شده است تا با همکاری کارشناسان اکیپ های نظارتی از نظر فنی بر عملکرد راننده و کمباین نظارت داشته باشند.

یوسفی پور با اشاره به فعالیت 45 اکیپ کارشناسی در مزارع گندم استان زنجان تصریح کرد: این کارشناسان به همراه رانندگان ماهر به طور مستمر در مزارع حضور پیدا کرده و با انجام معاینه فنی کمباین ها بر روند برداشت نظارت دقیق و مستمر دارند.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون معاینه فنی 450 دستگاه کمباین در استان انجام گرفته است، افزود: به کشاورزان نیز اطلاع رسانی شده است چنانچه کمباینی برچسب معاینه فنی نداشته باشد، اجازه ورود آن به مزرعه را ندهند.

وی بیان داشت: امسال نیز با برگزاری کارگاه های آموزشی،کارشناسان اکیپ ها آموزش های لازم را دریافت کرده و اطلاعات آن ها به روز شده است.

ارسال نظرات