ایجاد سه نمازخانه در ورودی شهر سنندج/آمادگی تمام قد شهرداری سنندج در بحث راهیان نور

شهردار سنندج از برنامه‌ریزی این نهاد برای ایجاد سه نمازخانه در ورودی‌های شهر سنندج خبر داد و گفت: طی هفته آینده کلنک نخستین نمازخانه در ورودی شهر همدان به سنندج به زمین زده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۸۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منوچهر فخری در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور کردستان گفت: خدمت به شهدا و تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه ما بده و هرکس باید در حد توان در این راستا گام بردارد.
 

وی از آمادگی تمام قد شهرداری سنندج برای ارائه هر نوع خدمت به بحث خدمات‌رسانی به زائران راهیان نور در این شهر خبر داد و گفت: در زمینه اسفالت و بهسازی معابر منتهی به یادمان شهدا آمادگی کامل را در شهرداری داریم.
 

فخری خاطرنشان کرد: در زمینه فضاسازی محیطی نیز هر دستوری که از سوی ستاد راهیان نور در استان داده شود به دیده منت قبول و اقدامات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.


شهردار سنندج از برنامه‌ریزی این نهاد برای ایجاد سه نمازخانه در ورودی‌های شهر سنندج خبر داد و گفت: طی هفته آینده کلنک نخستین نمازخانه در ورودی شهر همدان به سنندج به زمین زده می‌شود.
 

به گفته شهردلر سنندج، احداث این نمازخانه‌ها می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای خدمات‌رسانی به زائران راهیان نور باشد که امیدواریم ظرف کمتر از چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این نمازخانه‌ها باشیم.
 

معاون هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: هلال احمر در بحث راهیان نور وظایفی را به عهده دارد.
 

وی با بیان اینکه در بحث استقرار اکیپ‌های امدادرسان در سیران‌بند و زریوار مریوان هیچ مشکلی نداریم، گفت: هلال احمر در بحث اسکان زائران در بانه 100 تخته موکت در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است.
 

وی گفت: در پایگاه هلال احمر زریوار مریوان نیز دو خانواده از خادمین زائران نور اسکان داده‌ شده و در زمینه تامین دارو و امکانات که باید در اختیار اکیپ‌های قرار بگیرد پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.
 

وی با بیان اینکه تمام پایگاه‌های امداد و نجات بین جاده‌ای را آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: در زمینه امداد هوایی هم آمادگی لازم در استان وجود دارد و اگر مشکلی پیش بیاید با تمام توان ورود پیدا خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات
آخرین اخبار