خبرهای داغ:
توسط مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه قزوین صورت گرفت:

تشریح برنامه های دهه کرامت

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه قزوین برنامه های این سازمان را در دهه کرامت تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۶۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین  ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (ع) اظهار کرد : همزمان با این ایام به همت آستان قدس رضوی و با همکاری شبکه جوانان رضوی برای چندمین سال پیاپی شاهد حضور خادمین حرم رضوی در سطح استان قزوین هستیم که برنامه های متعددی در سطح استان برای این امر تدارک دیده شده است .

وی در خصوص برنامه ها خادمین حرم رضوی در امامزادگان  استان قزوین اظهار داشت : در روز سه شنبه 3  مرداد ماه از ساعت 17:30 تا نماز مغرب و عشاء گردهمایی بانوان رضوی را در مسجد مسلم ابن عقیل(ع) مینودر داریم در همان روز و طبق سنت دیرینه مردم قزوین در اول هر ماه قمری در آستان مقدس چهار انبیاء (ص) ویژه برنامه روز میلاد حضرت معصومه (ص) همراه با سایر برنامه های متنوع هر ماه را داریم .

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین افزود :در روز جمعه 6 مرداد ماه و همزمان با روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در آستان مقدس امامزاده علی (ع) قزوین حضور دارند و در روز 7 مردادماه از ساعت 8 صبح شاهد حضور کاروان خادمین رضوی در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و همچنین برنامه های متنوع در این اداره کل هستیم در 8 مرداد ماه یکشنبه کاروان خادمین حرم رضوی مهمان مردم بوئین زهرا هستند و از ساعت 15:30 در امامزاده صالح(ع)حضور می یابند

حجت الاسلام عادل ادامه داد : در روز دوشنبه 9  این کاروان در شهر آوج و در امامزاده محمدطاهر(ع) این شهر همزمان با نماز مغرب و عشاء با مردم دیدار میکنند.

شایان ذکر است که جشن های بزرگ مردمی دهه کرامت تاکنون برای ۴ دوره در قزوین برگزار شده است و امسال نیز با مشارکت مردم استان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در قزوین برگزار می شود.

برنامه های بزرگداشت دهه کرامت از ۳ مرداد ماه با استقبال از خادمین و پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) در میدان آزادی (سبزه میدان قزوین) آغاز می شود و تا برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید ادامه خواهد داشت.

امسال 10 خادم رضوی با حضور در استان قزوین پرچم حرم مطهر را برای فراهم کردن شرایط زیارت از راه دور به مردم ساکن در شهرها و روستاها می رسانند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار