کارگر نمونه بسیجی استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:
رضا عماد آبادی گفت: دولت دوازدهم باید حمایت از تولیدکنندگان را در اولویت قرار دهد و بازار را توسط کالاهای داخلی پوشش دهد.دولت دوازدهم نباید پتانسیل داخلی کشورمان را نادیده بگیرد.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۵۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰

رضا عمادآبادی کارگر نمونه بسیجی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت دوازدهم برای کابینه اقتصادی باید حساسیت های ویژه ای داشته باشد شرایط اقتصادی کشورمان به شکلی است که باید توانمندی‌های داخلی را مدنظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی اقتصاد کشورمان نشان می‌دهد که قراردادهای بلندمدت خارجی افزایش یافته است افزود: حمایت از تولیدکنندگان داخلی کاهش یافته و رقابت براساس کیفیت، توانایی‌های مهندسی و تحویل به موقع کالای داخلی به بازار داخلی و خارجی تغییر یافته است.

وی در ادامه بیان داشت: کابینه جدید اقتصادی دولت دوازدهم می‌توانند از طریق تعامل و همکاری ، زنجیر ه های حمایت از تولیدکنندگان را ایجاد کنند.

عمادآبادی بیان داشت: دولت دوازدهم نباید پتانسیل داخلی کشورمان را نادیده بگیرد؛ پیشرفت نظامی در کشورمان حاصل شده است باید سرمایه های فراوانی برای حمایت از تولید داخلی در نظر گرفته شود؛ دولت دوازدهم باید حمایت از تولیدکنندگان را در اولویت قرار دهد و بازار را توسط کالاهای داخلی پوشش دهد.

این کارگر نمونه بسیجی خاطر نشان کرد: وقتی مقیاس تولید ملی پایبن باشد واحدهای اقتصادی و بنگاه ها یاقتصادی به صرفه نخواهد بود از اینرو با توسعه و گسترش توانمندیها و قابلیت های علمی، فنی می‌تواند در دستیابی به چشم انداز کشورمان در حمایت از تولید ملی و تولیدکنندگان نقش موثری داشته باشد.

ارسال نظرات