خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی استان فارس از راه‌اندازی ۲ بیمارستان صحرایی در سال ۹۶ در نقاط محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۳۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

عبدالحمید اسماعیلی  از راه‌اندازی 2 بیمارستان صحرایی در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: این امر با نیازسنجی و اعزام تیم‌های تخصصی و تک تخصصی به مناطق محروم استان فارس انجام می‌شود و جزء فعالیت‌های مشترک بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی است. 

وی درباره امکانات این نوع بیمارستان‌ها گفت: بیمارستان در هر فضائی در کمتر از 24 ساعت برپا می‌شود و شامل اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق استراحت بیماران و غیره است.

اسماعیلی درباره زمان و مکان راه‌اندازی این 2 بیمارستان افزود: اصل راه‌اندازی بیمارستان صحرایی سنجش توان کادر پزشکی در لحظات بحرانی است به همین دلیل مکان راه‌اندازی بیمارستان‌ها  و زمان آن نیز هنوز مشخص نشده است. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس از امضای تفاهم‌نامه با آستان قدس رضوی خبر داد و بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با آستان قدس رضوی امضا شده و از آنجا که تولیت آستان قدس اعتقاد دارد امام رضا (ع) متعلق به همه ایران است، با این تفاهم‌نامه تلاش می‌شود به نقاط محروم استان فارس کمک شود. 

وی عنوان کرد: کمک‌هایی که توسط آستان قدس انجام شده در راستای توزیع سبدهای حمایتی، حمایت از گروه‌های جهادی، اجرای طرح‌های عام المنفعه و غیره است.  یکی دیگر از اقداماتی که براساس این تفاهم‌نامه انجام می‌شود، اعزام افراد به مشهد است با این شرط که سن فرد بالای 40 سال و آیتم‌های خاصی داشته باشد و تاکنون به مشهد نرفته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها