خبرهای داغ:

نمایش « این ابر بارانی‌ست» به جشنواره تئاتر رضوی راه یافت

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه نمایش «این ابر بارانی‌ست» با موضوع امام رضا(ع) برای جشنواره تئاتر رضوی تولید شده است، گفت: این نمایش جزء ۸ کار برتر جشنواره تئاتر رضوی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۱۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

اصغر گروسی  با اشاره به اینکه نمایش «این ابر بارانی‌ست» با موضوع امام رضا(ع) برای جشنواره تئاتر رضوی و دهه کرامت تولید شده است، اظهار داشت: این نمایش جزء 8 کار برتر جشنواره تئاتر رضوی قرار گرفته که 8 تا 11 مردادماه در بجنورد برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این اثر تولید حوزه هنری استان فارس است، گفت: این نمایش قصه خانواده پایین‌شهری را روایت می‌کند که درگیر مسائل اقتصادی و روابط بین خود هستند و یکی از اعضای این خانواده به دلیل مشکلی که دارد، برای شفا یافتن دوست دارد به پابوس امام رضا(ع) برود. 

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه سبک اثر رئالیستی با زمینه اجتماعی است، افزود: مشکلات و درگیری بین اعضای خانواده اتفاقاتی را رقم می‌زند و داستان را پیش می‌برد. 

گروسی با بیان اینکه این نمایش برای اجرای عمومی در شیراز نیز در نظر گرفته شده است، بیان کرد: از 15 مردادماه در یکی از سالن‌های تئاتر شهر شیراز اجرا می‌شود. 

وی که خود نویسنده و کارگردان این اثر هنری است، عنوان کرد: این اثر با بازی آرش عسکرزاده، اشکان فرهادی و فیروزه باباملکی به روی صحنه می‌رود. 

به گزارش تسنیم امسال 2 نمایش از استان فارس در میان آثار راه‌یافته به جشنواره رضوی دیده می‌شود که علاوه بر نمایش «این ابر بارانی ست»، نمایش «یورت» به کارگردانی یوسف شکوهی از شهرستان فسا نیز در جشنواره تئاتر رضوی حضور دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار