جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان در نشست با خیران مهرانه؛
مهرانه موسسه ای است که به خوبی در لایه های مختلف اجتماعی نفوذ کرده و از استعدادهای تک تک افراد در حوزه سلامت و درمان بهره جسته است.
کد خبر: ۸۸۹۱۲۷۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان در نشست سالیانه هيأت امنای مهرانه این مجموعه را از محبو‌ب ترین و موفق ترین انجمن های سطح کشور عنوان کرد و گفت: ما از عقبه خیرخواهانه مهرانه مطلعیم ولی شنیدن اقدامات مهرانه در این جلسه سبب می شود تا به مهرانه و شهرمان افتخار کنیم.

سرهنگ جعفر کردلو "سلامتی" را ارزشمندترین نعمت برای انسان دانست و با اشاره به خدمات مهرانه در سطح استان و کشور ابراز کرد: مهرانه استاندارد یک تجربه برتر است، در این مدت هیچ مشکلی در حوزه کارکرد مهرانه مشاهده نکردیم و علت آن همراهی مردم است.

وی اظهار داشت: مهرانه موسسه ای است که به خوبی در لایه های مختلف اجتماعی نفوذ کرده و از استعدادهای تک تک افراد در حوزه سلامت و درمان بهره جسته است.

این مقام مسئول خطاب به مسئولان و دست اندرکاران مهرانه با عنوان اینکه شما با مدیریت قوی توانسته اید در حوزه درمان و سلامت کشور فعالیت کنید، تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد تا در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی همراه و یاور "مهرانه باشد.

ارسال نظرات