خبرهای داغ:
برگزاری طرح هجرت 3 توسط بسیج دانش آموزی درچه در سطح مدارس شهر درچه
کد خبر: ۸۸۹۱۲۴۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، با آغاز تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان اردوهای طرح هجرت بستری مناسب جهت آشنا کردن نوجوانان؛ این آینده سازان  انقلاب اسلامی با روحیه ی کار و جهاد و همچنین دین ومعنویت است و نوجوانان این فرصت را یافته اند که در کنار کار آموزی و ایجاد روحیه کار کردن و کسب روزی حلال جرعه ای از معنویت و معرف اسلامی را هم کسب کنند و خانواده ها با آرامش خاطر نوجوانان خود را در محیطی سالم و با نشاط کاری وارد نمایند تا شروعی باشد بر رشد کردن فرزندانشان .

در همین راستا بسیج دانش اموزی شهر درچه همچون سالهای گذشته اقدام به برپایی طرح هجرت 3 نموده است . در این طرح حدود 50نفر از دانش آموزان جهادگر شرکت کرده اند وتا کنون در مدارس آزادگان ، ایت الله درچه ای ، معراج، ملاصدرا، استاد همایی ، عمار ، رودکی ، هاشمی نژاد و همچنین تعدادی از خانه های محرومان به زیبا سازی و رنگ آمیزی و بهسازی پرداخته اند .

همچنین در کنار کار های سازنده ای که خدمتی برای مردم بوده است، جلسات دینی و معرفتی و اردوهای تفریحی برای دانش آموزان فراهم آمده است .

این طرح تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت، بدیهی است که با این رویکرد تا پایان تابستان دانش آموزان بتوانند به هم نوع خود در مباحث سازندگی کمک شایسته ای داسته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار