عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی در صحن مجلس شورای اسلامی موسسات مالی طی دو ماه آینده تعیین تکلیف خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۲۳۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هاجر چنارانی در خصوص حضور رئیس‌کل بانک مرکزی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نگرانی‌هایی در مورد سایر مؤسسات مانند افضل توس وجود داشت که با توجه به گفتگوهایی که با مدیران بنیاد شهید صورت گرفت دغدغه داشتند و در این خصوص نگرانی خود را در جلسه غیرعلنی که با حضور آقای سیف در مجلس برگزار شد اعلام کردیم.

وی ادامه داد: آقای سیف در این جلسه گفت در خصوص مؤسسات دیگری مانند افضل توس به‌طور ویژه‌کار کرده‌اند و طی دو ماه آینده‌ای مؤسسات مالی تعیین تکلیف خواهند شد.

چنارانی گفت: پیشنهاد این بود که افضل توس با بانک دی مختلط شود تا اعتماد عمومی بیشتر شود و مردم نگرانی نداشته باشند که با موافقت آقای سیف روبرو شد.
 
وی افزود: در مورد کاسپین راه‌حل‌های زیادی ارائه شد که پیشنهاد آقای بحرینی مبنی بر ارائه لایحه‌ای از سمت دولت که در آن منابع کمکی را از مجلس درخواست کنند و مجلس بارأی دادن به این لایحه به دولت کمک کند تا تمام مؤسسات مالی و اعتباری با لایحه دولت که به مجلس می‌آید مشکلشان حل شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها