تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی شناسایی و بازگشت پیکر شهید دانشگاه علوم اسلامی رضوی شهید «علیرضا نکونام» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۹۱۲۲۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

آستان ملائک پاسبان رضوی در طول سالیان همواره مبین پیام شاخص زندگی منور حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع) بوده که مقام معظم رهبری تحت عبارت «مبارزه دائمی خستگی ناپذیر» به زیبایی تبیین فرمودند.

اکنون نیز دیگر بار عطر شهید و شهادت در این آستان نورانی شمیم انداخته است. بازگشت پیکر مطهر رزمنده بسیجی شهید «علیرضا نکونام» که در جوار مضجع منور حضرت رضا(ع) و در دانشگاه علوم اسلامی رضوی درس دیانت و رشادت و فداکاری آموخته بود، پس از 31 سال چشم انتظاری و فراق رخ نموده است.

این شهید بزرگوار که در مدرسه دین، درس جهاد آموخته بود، به عمل، برای همگان علم آموز گردید و جان در راه دفاع از دین و میهن تقدیم کرد. به خانواده معظم شهید به ویژه مادر صبور و بزرگوارش که تنها پسر خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب تقدیم نمود، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این ستاره آسمانی، در جوار مضجع منور رضوی برای وی علو درجات الهی و برای خانواده‌ی محترم ایشان، صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها