به منظور آگاهی از پیشرفت کار برنامه های بسیج در پایگاه ها؛فرمانده ناحیه روح الله یزد و چند نفر از پایوران ازپایگاه شهید مروه بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۱۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت:اگر در جامعه ای تفکر بسیجی حاکم باشد آن جامعه از خیلی از مسائل و مشکلات بیمه است.دشمن به دنبال کار شکنی است دشمنان در تلاشند تا جوانان این مرز و بوم را از راه انقلاب و شهدا جدا کنند.چرا دشمن این اقدامات را انجام می دهد؟ 

وی افزود: در قدیم می گفتند استعمار؛معنای تحت اللفظی استعمار یعنی عمران و آبادانی کردن،اینکه تصور کنیم که استکبار به اندازة سر سوزنی دلسوزی برای کشورهای ضعیف دارد،خیال باطل است،توهم است،استعمار کلمه ای است برای فریب دادن کشورهای ضعیف،معنای واقعی استعمار یعنی اینکه چپاول و غارت ثروتها و منابع کشورهای ضعیف تر که هم مادی می تواند باشد و هم معنوی،چیزی که الان ما شاهد آن هستیم،چرا آمریکا و اسرائیل این غارت معنوی را انجام می دهند؟غارت معنوی یعنی چه؟یعنی اعتقادها،باورها،ارزشها و ... را از ملتها بگیرند و هر تفکری را خودشان می خواهند حاکم کنند.

زارع کمالی خاطر نشان کرد: دشمنان چون عقاید و معنویت اسلام را مانع و سدّی در برابر اهداف پلیدشان می بینند البته خوشبختانه جوانان و ملت ما هوشیار هستند ولی این موضوع انجام وظیفه مهم یعنی انجام روشنگری فرهنگی سیاسی را از سپاه و بسیج سلب نمی کند.

ارسال نظرات