به منظور انجام کار فرهنگی در میادین و پارکها؛فرهنگی ناحیه روح الله یزد اقدام به برپایی جشنی در پارک کوهستان یزد نمود.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛این مراسم در ابتدا با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز کشوری آقای کریمی نیا و سپس پخش سرود ملی ایران آغاز گردید. 

قانع مجری توانمند یزدی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت مراسم را با ذکر چند نکنه تربیتی و اخلاقی مثل عفت و حیا و حجاب براب دختران و زنان یزدی و غیرت و اخلاق نیکو برای مردان و همچنین احترام گذاشتن به حقوق یکدیگر و تربیت خوب فرزندان شروع نمود.

این مراسم میهمانان گرامی زیادی از سایر شهرهای کشورمان داشت که صحنه زیبایی از اتحاد و شادی اقوام و ادیان مختلف در کنار هم فراهم ساخت مثل تصویری که قانع و یک هم وطن اهل سنت با دست اتحادی که به یکدیگر دادند نشان دادند که اختلافی که دشمن میخواهد بین جامعه مسلمین بیاندازد بی نتیجه خواهد ماند.
این مراسم با اجرای شعبده بازی و همچنین اجرای برنامه موسیقی و خوانندگی ادامه پیدا کرد و در پایان صالح سلامت طنز پرداز خوب یزدی با اجرای عالی خود شادی را به جمع مردم آورد و لحظات خوبی را رقم زد.
این مراسم تا ساعت 11 شب ادامه داشت و پایان یافت و طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی ناحیه مقاوت بسیج روح الله یزد جشن بعدی پنجشنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی در میادین و پارکهای شهر از اولویت برنامه های بسیج می باشد اگر بسیج حضور نداشته باشد قطعاً افراد دیگری به جای ما حضور خواهند داشت.


ارسال نظرات