حجت الا اسلام کریمی:

دولت ثابت کرد که ملت بدرستی شعار "مرگ برامریکا" را سرداده است/دولت به همه فهماند که امریکا شیطان بزرگ است

کریمی با اشاره به بد عهدی امریکا در خصوص برجام گفت: ماباید ازتیم دولت یازده هم متشکر باشیم که با اینکه هزینه زیادی را برکشور بخاطر برجام تحمیل کردند ولی به همه فهماندند که چرا امام عزیز ما امریکا راشیطان بزرگ می خواندند و امام خامنه ای(مد ظله) چرا مذاکره با آمریکا را خسارت محض قلمداد کردند.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۱۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "حجت الاسلام کریمی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله یزد درجمع کارکنان این ناحیه درخصوص خصوصیات منافقانه وسیاست دوستی بابیگانگان، طبق ایه 14سوره مجادله اظهار داشت:از خصوصیات سیاسی منافقین فتنه انگیزی ، فرصت طلبی ، ایجاد جنگ روانی و نپذیرفتن حکومت دینی رامی توان عنوان کرد.

کریمی با اشاره به بد عهدی امریکا در خصوص برجام گفت: ماباید از تیم دولت یازده هم متشکر باشیم که با اینکه هزینه زیادی را برکشور بخاطر برجام تحمیل کردند ولی به همه فهماندند که چرا امام عزیز ما امریکا را شیطان بزرگ می خواندند و امام خامنه ای(مد ظله) چرا مذاکره با آمریکا را خسارت محض قلمداد کردند.

وی ادامه داد: ما از دولت تشکر می کنیم بخاطر اینکه مرد دین نسبت به ارتباط با امریکا را به دامن انقلاب بازگرداند، باز متشکریم که به همه دنیا ثابت کرد که ملت درطول این 38 سال انقلاب اسلامی بدرستی شعار مرگ برامریکا را سرداده است.

کریمی ادامه داد:این بزرگترین خدمتی بوده که یک دولت ناخواسته برای کمک به انقلاب اسلامی که در درون خود نیزمظلوم واقع شده بود، انجام دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله در آخر بیان کرد : البته تحقیر، تخریب جزء ذات انسان منافق است و باید این خصلت در جامعه ریشه کن شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار