دوره بازآموزی به منظور توان افزایی و تقویت مهارت های امدادی و حفظ وآمادگی بیشتر برای امداد رسانی به مسافرین وسوانح جاده ای برگزار شده است.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۹۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان با بیان اینکه این دوره بازآموزی به منظور توان افزایی و تقویت مهارت های امدادی و حفظ وآمادگی بیشتر برای امداد رسانی به مسافرین وسوانح جاده ای برگزار شده است، گفت: با توجه به افزایش حجم مسافرت ها ، حضور عوامل امدادی هلال احمر به منظور کاهش حوادث و پاسخگوئی هر چه بیشتر به سوانح جاده ای از جمله دلایل دیگر برگزاری دوره آموزشی فوق است.

منفرد سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان اولویت اصلی هلال احمر را توان افزایی امدادی و افزایش آمادگی رویارویی با حوادث دانست و افزود: آموزش‌ های به روز امدادگران و نجاتگران نیز یکی از برنامه‌های مهم هلال احمر این شهرستان به شمار می رود تا آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود .

وی در ادامه اظهار داشت: در این دوره، 85 نفر از امدادگران و نجاتگران، ضمن شرکت در کلاسهای تئوری و کارگاه های تخصصی عملی از مباحثی مانند مروری بر امداد و کمکهای اولیه ، ارزیابی صحنه حادثه، رها سازی و حمل مصدوم و مباحث تخصصی جاده در پایگاه پشتیبانی امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان بهره مند شدند.

ارسال نظرات