سرهنگ یاسین اکبا در نشست اعضای ستاد بازسازی عتبات و عالیات که با حضور خادمین ، مسئولین هیئت های مذهبی و تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان گناوه بر گزار شد گفت : پیشگامی بسیج و سپاه در اجرای این بر نامه ها از افتخارات ما می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۷۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه ، سرهنگ اکبا با اشاره به اجرای بر نامه ها ی ستاد بازسازی عتبات عالیات  و اربعین در سال گذشته گفت : لازم است که در جهت اجرای هرچه بهتر و با شکوهتر این بر نامه ها هماهنگی خوبی بوجود اید.

وی ابراز اشت : هرجا کا رو امورات مردمی باشد و خود مردم بانی و مجری کار باشند ، شاهد اجرای کارها به بهترین نحو هستیم.

در ابتدای این نشست دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات  شهرستان گناوه گفت : با حضور مسئولان شهرستان نیز نشست های متعددی در راستای اجرای بهینه بر نامه ها ی ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام شده است .

ضرغام مردانی ابراز داشت : در نشست امروز نیز هماهنگی هایی بیشتر در زمینه ساخت موکب خدام الحسین (ع ) شهرستان گناوه در کربلا و همچنین بر نامه های ستاد اربعین شهرستان بحث و تبادل نظر شده است .

مردانی ابراز داشت : در سال گذشته به همت مردم شهرستان و خدمت گذاران به اهل بیت (ع) موفق به جذب یکصد میلیون تومان کمک به موکب و ستاد بر گزاری اربعین و باز سازی عتبات و عالیات شده ایم  و در دراستای جذب کمک های امسال و جمع اوری نذورات سال جاری جهت کمک به موکب خدام احسین (ع) و ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) که در مر کز استان در حال ساخت است با مسئولان ستاد جلسات و نشست هایی بر گزار شده است.

وی ابراز نمود : در سال جاری تا کنون نیز موفق به ثبت چهار موکب شده ایم که  موکب خدام احسین (ع) به همت مردم و مسئولان شهرستان به همراه یک موکب دیگر در کربلا ودو موکب دیگر نیز در بین راه زائران  برپاه می شود.

مردانی بیان داشت : تلاش داریم تا در راستای جذب کمکهای نقدی و غیره نقدی مردم جهت ساخت این 4 موکب و همچنین ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) که در بوشهر ساخت ان ادامه دارد و با هماهنگی اعضای ستاد زمینه حضور پرشور و گسترده مردم را جهت کمکهای نقدی و غیره نقدی  فراهم نماییم.

 

 

ارسال نظرات