خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود

تضعیف سپاه، تضعیف نظام/شهید طهرانی مقدم نمونه دانشمند ولایی

حجت الاسلام شریفی در گردهمایی حلقه های صالحین روستای قلعه نو خالصه شاهرود گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی همچون شهید طهرانی مقدم و زحمات این شهید برای صنعت موشکی ایران قدرشناسی از مقام شهید و شهادت و علم و دانش است و ما مدیون این عزیزان هستیم.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۵۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) حوزه بسیج روستایی نجف اشرف که در زینبیه روستای قلعه نو خالصه شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به شخصیت سیاسی و علمی امام جعفر صادق(ع) و پرورش شاگردان زیاد اظهار کرد: در دوران امام صادق فرصت فراهم شد تا ایشان به پرورش شاگردان و بسط و گسترش اسلام ناب بپردازند و در روایات متعدد است که شاگردان ایشان بالغ بر چهار هزار نفر بودند که از اصحاب و شاگردان تراز اول مکتب ایشان بودند.

وی با بیان اینکه با گسترش علم در این دوران فرقه های بسیاری نیز بوجود آمد افزود: در این دوران با توجه به گسترش علم و شاگرد پروری امام صادق و فرستادن این افراد به نقاط مختلف سبب شد تا در این راه عده ای از مسیر منحرف و فرقه هایی را برای خود ایجاد کنند همانطور که الان نیز این فرق هستند و علما این فرقه ها شاگردان مکتب امام صادق(ع) بوده اند.

شریفی با بیان اینکه اقتدار اسلام به علم و دانش در زمان امام صادق به اوج خود رسید بیان کرد: علم و دانش است که قدرت می آورد و ما که پیروان مکتب راستین این امام همام هستیم باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی با اشاره به اقتدار کشور در زمینه های مختلف دفاعی و صنعتی خاطر نشان کرد: در همین خصوص می توان به پاسخ مستحکم ایران به تروریست های تکفیری سلفی داعش با پرتاب شش موشک سپاه اشاره کرد که به اعتراف خود آنها به هلاکت 170 نفر از تروریست هادر این موشک باران انجامید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به موفقیت این عملیات گفت: با توجه به این اقتدار است که دشمن امروز با سپاه در تقابل قرار گرفته است و تلاش دارد سپاه را تضعیف نماید اما نمی داند با این کارها خود را تضعیف خواهد کرد.

وی با اشاره به سالگرد شهید طهرانی مقدم پدر صنعت موشکی ایران گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی همچون شهید طهرانی مقدم و زحمات این شهید برای صنعت موشکی ایران قدرشناسی از مقام شهید و شهادت و علم و دانش است و ما مدیون این عزیزان هستیم.

شریفی با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهداست گفت: شهدا رفتند تا این نظام بماند و روز به روز قدرتمند تر در جهان بدرخشد و این انقلاب به دست صاحب اصلیش امام عصر(عج) سپرده شود و برای این مقصود باید رهرو شهدا و پشتیبان واقعی ولایت فقیه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها