حاجیه خانم مریم کاووسی قهفرخی همسر فداکار و صبور سردار شهید خداکرم رجب پور و خواهر شهیدان، سردار غلامرضا کاووسی و شهید علیرضا کاووسی بعلت بیماری در 57 سالگی جان به جان آفرين و تسليم معبود خویش شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۹۹۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حاجیه خانم مریم کاووسی قهفرخی همسر فداکار و صبور سردار شهید خداکرم رجب پور  و خواهر شهیدان، سردار غلامرضا کاووسی و شهید علیرضا کاووسی که به علت بیماری در 57 سالگی جان به جان آفرين کرد لحظاتی پیش با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی و مردم ولایتمدار فرخشهر از مقابل پایگاه بسیج فرخشهر به سمت گلزار شهدا و آرامستان فرخشهر تشییع و در آرامگاه ابدي اش به خاك سپرده شد.

 ازم بذكر است: سردار شهيد خداکرم رجب پور متولد 1334 در شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد بدنیا آمد وی معلم بود از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 21 دی ماه 1365 با سمت جانشین گردان امام سجاد(علیه السلام) در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر به فیض عظمای شهادت نائل و در گلزار شهدای فرخشهر به خاک سپرده شد.
 
سردار شهید غلامرضا کاووسی قهفرخی متولد 1337 در فرخشهر بود به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در 23  اسفندماه  1366 با سمت فرمانده گردان یا زهرا (سلام الله علیها) در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی  بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به ملكوت اعلي پيوست و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
 
شهید علیرضا کاووسی قهفرخی متولد 1345 در فرخشهر بود به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در 23  اسفندماه  1366 با سمت فرمانده گروهان در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی  بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به ملكوت اعلي پيوست و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مراسم سومين و هفتمین روز درگذشت  اين همسر فداکار روز پنشنبه 5  مردادماه 96 از ساعت15 تا 17 در مسجد جامع فرخشهر منعقد خواهد شد.

ارسال نظرات