مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: موکب اربعین زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان که در مرز ورودی زائران به میهن اسلامی قرار دارد، با مشارکت خیرین و با هدف افزایش میزان و کیفیت خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی، توسعه یافته و تجهیز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۸۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
حجت‌الاسلام تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان،گفت: موکب اربعین زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان که در مرز ورودی زائران به میهن اسلامی قرار دارد، با مشارکت خیرین و با هدف افزایش میزان و کیفیت خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی، توسعه یافته و تجهیز می‌شود.
وی بیان کرد: این موکب سال گذشته افتتاح شد و برای اولین بار به ارائه خدمات و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه زوار پاکستانی در ایام اربعین پرداخت که امسال قصد داریم با توسعه و افزایش امکانات، از جمله ساخت آشپزخانه، حمام و سرویس‌های بهداشتی خدمات مطلوب‌تری ارائه دهیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه ۲۲ سازمان در ایام اربعین، اوقاف را یاری می‌کنند، افزود: تاکنون سه جلسه استانی برای آمادگی اربعین، به ریاست استاندار و شورای اداری زاهدان و به میزبانی اوقاف برگزار شده است.
 تدینی اظهار کرد: هر ساله حدود ۵۰ الی ۶۰ هزار زائر پاکستانی به قصد شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی در کربلا، وارد خاک ایران می‌شوند فلذا می‌طلبد برای خدمت رسانی مطلوب، برنامه ریزی شود.
گفتنی است تاکنون با مشارکت خیرین ۱۷۰ میلیون ریال برای سرامیک کاری سرویس‌های بهداشتی جدید زائرسرای موقوفه امام رضا(ع) زاهدان با کاربری موکب اربعین مرز شرق کشور اختصاص داده شده است.
ارسال نظرات