عباس حکیم زاده: طرح ولایت با هدف تربیت و آموزش نیروهای انقلابی و ولایت مدار جهت تصدی فرمانده واحد دانش آموزی مدارس تعبیه شده است.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۶۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عباس حکیم زاده فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اشتهارد  بیان داشت: طرح ولایت بمنظور واگذاری مسئولیت و تمرین حفظ اعتماد به نفس انجام می گیرد که هر ساله از مدارس ۵نفر دانش آموز نخبه علمی و فرهنگی و علاقمند به ماموریت های بسیج دانش آموزی به حوزه جهت شرکت در طرح معرفی می شوند.

دوره های طرح ولایت دانش آموزی جهت تربیت کادر انقلابی و ولایت مدار تهیه شده است

وی در ادامه افزود: حوزه دانش آموزی هم با انجام مصاحبه از بین دانش آموزان با توانمندی بالا را انتخاب و بعنوان نماینده کل دانش آموزان جهت شرکت در دوره معرفی می کند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اشتهارد یادآور شد: این دانش آموزان بمدت ۵روز در اردوگاه بصورت شبانه روزی در بین بقیه دوستان هم استانی حضور دارند و مهارت هاي اداره یک مجموعه را آموزش می بینند سپس در قالب فرمانده بسیج دانش آموزی مدرسه زیر نظر معاون پرورشی و مدیر مدرسه بعنوان رکن اصلی کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی در سطح مدرسه فعالیت می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: این اردو با هدف تربیت و آموزش نیروهای انقلابی و ولایت مدار جهت تصدی فرمانده واحد دانش آموزی مدارس متوسطه دوم از تاریخ ۱۷لغایت ۲۱تیربرای پسران و ۲۴لغایت ۲۸تیر برای دختران در اردوگاه طاها محمد شهر برگزار شد.

عباس حکیم زاده در پایان یادآور شد: دانش آموزان بسیج دانش آموزی شهرستان اشتهارد هم به تعداد جمعا ۱۰ نفر در این طرح شرکت کردند که مدرسین این اردو از نیروهای نظامی و روحانیون معرف استانی و کشوری سردار مولايي فرمانده سپاه استان، حاج آقا ابراهیمیان و غیره بودند و دانش آموزان فرمانده و جانشین فرمانده کار خود را از اول مهر همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس رسما شروع خواهند کرد.

منبع: تات خبر

ارسال نظرات