رئیس ستاد دهه کرامت آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: کانون خادم یاران استان البرز در دهه کرامت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۴۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی حدادی در نشست خبری پیرامون ترویج فرهنگ رضوی و گرامیداشت دهه کرامت که صبح یک‌شنبه در سالن جلسات سازمان حج و زیارت استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت و بزرگداشت ایام مبارک دهه کرامت، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین چشم‌اندازهای آستان قدس؛ ترویج فرهنگ رضوی، سیره علمی و عملی امام رضا(ع) به‌منظور حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

کانون خادم یاران استان البرز در دهه کرامت افتتاح می‌شود

وی با اشاره به اینکه خادم یاران رضوی در بخش‌های تخصصی فعالیت‌هایی را داشته و خواهند داشت، افزود: درصدد تشکیل کانون خادم یاران مجموعه اصحاب رسانه استان البرز هستیم.

سه گروه از خادمان آستان قدس رضوی در البرز مستقر می‌شوند

رئیس ستاد دهه کرامت آستان قدس رضوی در البرز بیان کرد: علاقه و محبت به اهل‌بیت(ع) در قلوب تمامی مسلمانان جهان و انسان‌های مختلف از ادیان گوناگون است.

حدادی در ادامه سخنان خود فعال‌سازی ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی را ازجمله اهداف این ستاد برشمرد و تصریح کرد: گسترش حوزه نفوذ مردمی، فعالیت‌های فرهنگی همچنین جلب مشارکت مردمی در راستای رسیدن به اهداف و با رویکرد شبکه‌سازی فرهنگی ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه در دهه کرامت برنامه‌های استانی از سوم مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها شهرستان و روستاهای استان را نیز تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

رئیس ستاد دهه کرامت آستان قدس رضوی در البرز با اشاره به استقرا سه گروه از خادمان استان قدس رضوی در البرز طی این ایام، گفت: کانون خادم یاران استان البرز در دهه کرامت افتتاح می‌شود.

اعزام گروه جهادی به مناطق محروم البرز در دهه کرامت

حدادی دیدار و عیادت از بیماران بستری در منزل و بیمارستان‌ها را ازجمله اقدامات در دستور کار عنوان کرد و گفت: مشاوره‌های خانواده با راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده به نام امام رضا(ع) در سطح استان البرز ارائه خواهد شد.

وی اعزام گروه جهادی عمران، آبادانی و سلامت طی این ایام در سطح استان به مناطق محروم را ازجمله برنامه‌های در دستور کار برشمرد و خاطرنشان کرد: همایش بزرگ خادم یاران رضوی هفتم مردادماه سال جاری در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه همایش فرهنگی و پژوهشی رضوی و انتظار در استان برگزار و پیرو این مهم فراخوانی اعلام خواهد شد، افزود: برنامه پیاده‌روی زائران امام رضا(ع) از استان البرز برگزار و اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات