رئیس سازمان بسیج رسانه البرز؛

اعضای فعال بسیج رسانه البرز از امکانات رفاهی دانشگاه بنیاد شهید با تخفیف ویژه استفاده می‌کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز از امکان استفاده از مراکز خدماتی و رفاهی دانشگاه علمی و کاربردی بنیاد شهید برای اعضای فعال بسیج رسانه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۲۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی‌فر رئیس سازمان بسیج رسانه البرز اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه استان البرز و مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید البرز تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

اعضای فعال بسیج رسانه البرز از امکانات رفاهی دانشگاه بنیاد شهید با تخفیف ویژه استفاده می‌کنند

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه اعضای فعال بسیج رسانه استان البرز از خدمات و مراکز رفاهی، آموزشی و مراکز فرهنگی و خدماتی بنیاد شهید البرز با تخفیف 50 درصدی و در برخی موارد به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

نوروزی فر با بیان اینکه بسیج رسانه نیز همکاری‌های متقابلی در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگی با مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید البرز  انجام می‌دهد، گفت: سالن همایش مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید البرز براساس این تفاهم‌نامه در اختیار سازمان بسیج رسانه البرز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نیز همکاری متقابلی ما بین بسیج رسانه و دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید شکل می‌گیرد، گفت: اعضای بسیج رسانه می‌توانند با تخفیف ویژه در سطوح تحصیلات تکمیلی در مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید البرز مشغول به تحصیل شوند.

نوروزی‌فر با بیان اینکه یکی از محورهای مورد تاکید در تفاهمنامه استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه برای ترویج فرهنگی قرآن و عترت و تربیت خبرنگار تخصصی قرآنی است، گفت: رشته‌های مانند تربیت مربی قرآن، مدیریت امور فرهنگی، مددکاری اجتماعی، مددکاری خانواده و اورژانس از رشته‌هایی هستند که اعضای بسیج رسانه در صورت ورود به این رشته‌ها از تخفیف ویژه در پرداخت شهریه دانشگاه برخوردار می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار