فرمانده سپاه قروه از اجرای طرح محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در روستای مالوجه قروه توسط قرارگاه جوادالائمه(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۱۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در جلسه شورای اداری قروه از اجرای طرح محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در روستای مالوجه قروه توسط قرارگاه جوادالائمه(ع) خبر داد و اظهار کرد: فعالیت این قرارگاه در راستای رفع مشکل اعتیاد و محرومیت‌زدایی در روستای مالوجه است.

 

 

وی افزود: که در این خصوص فعالیت‌هایی مانند جذب کارآفرین و پرداخت تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان به افرادی که اعیاد خود را ترک کرده‌اند برای ایجاد اشتغال، انجام داده‌ایم.

 

 

شعبانی افزود: برای اجرای این طرح، 220 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که 110 میلیون دریافت کرده‌ایم و مابقی آن را به زودی دریافت خواهیم کرد.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قروه در این جلسه با توضیح فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: با توجه به محرومیت دهستان قصلان، طرح سازندگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دست اجراست.

 

 وی اظهار داشت: برنامه‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری سپاه از برنامه‌های موثر در جلب رضایت مردم است.

وی با اشاره به محرومیت دهستان قصلان، گفت: این دهستان پایلوت قرارگاه پیشرفت و سازندگی است.

 

 به گفته شعبانی، ۱۶ روستا در این دهستان در قالب طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار دارند که هسته‌های جهادی برای کار در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در این دهستان شکل گرفته‌اند.

 

 فرمانده سپاه قروه اظهار داشت: 67پروژه در این دهستان در دست اقدام بوده که 56 پروژه به اتمام رسیده و 11 طرح در حال تکمیل شدن است.

 

 شعبانی افزود: یک‌هزار و 493 خانوار در دهستان قصلان سکونت دارند که هدف اصلی، تامین رفاه این خانوارهاست.

 

وی از هزینه‌کرد بیش از ۳۲۰ میلیون ریال در زمینه مردم‌یاری و کمک به ایتام و نیازمندان در سال گذشته در این شهرستان خبرداد و گفت: امیدواریم امسال با رشد اعتبارات، برنامه‌های بیشتری در این زمینه اجرا شود.

 

 شعبانی در ادامه به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در قروه اشاره کرد و افزود: سال گذشته بیش از ۱۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شد.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد، با اختصاص تسهیلات بیشتر در سال جاری، زمینه خدمت بیشتر با ایجاد اشتغال پایدار در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات