مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه سراسر کشور معرفی شد

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مسئول سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه سراسر کشور منصوب شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۰۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ مراسم افتتاحیه چهارمین همایش مشترک مدیران حوزه‌های علمیه، مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئولان بسیج طلاب و روحانیون کشور روز شنبه 31 تیرماه باموضوع نقش حوزه انقلابی و تحقق دولت مقاومت در سالن همایش مجتمع آموزشی فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه ، جریان‌ شناسی را از مؤلفه‌های حوزه انقلابی برشمرد و گفت: برخی از حوادث موردی است اما برخی دیگر جریانی است و پدیده‌های جریانی عقبه‌هایی دارد و پیچیده، قابل تکرار و زمانبر است، در فتنه 88 برخی افراد محدود روی صحنه بودند اما افراد بسیاری در دوره‌های مختلف این جریان را حمایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طلاب فقط در دوره‌های چندین ماهه نمی‌توانند به بینش سیاسی برسند، گفت: اساتید باید با رفتار، گفتار و وجود خود سیاست و اخلاق را انتقال دهند، اگر اجازه ندهیم که طلاب با مباحث سیاسی آشنا شوند نسبت به فرصت‌ها بی‌توجه خواهیم بود، هر چند طلبه شبانه روز نباید به دنبال مباحث سیاسی باشد اما جدا کردن او از این مباحث هم درست نیست.

در ادامه این همایش با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی به عنوان مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه سراسر کشور معرفی شد.


ارسال نظرات