مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه بیت المقدس کردستان گفت:اجرا و حمایت از بخش خصوصی برای حضور در این واحدها و جلوگیری از خام فروشی نخستین گام در افزایش سهم معادن وتوسعه واحدها می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۰۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهتابانی مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه بیت المقدس کردستان هدف از مراسم روز ملی صنعت ومعدن را اجرا وحمایت از تولیدات استانی و امنیت پایدار در استان و دغدغه نداشتن سرمایه داران در راستای تولید عنوان کرد .
 
وی با اشاره به ظرفیتهای استان ،اعم از صنعت و معدن  گفت: با استعانت از خداوند متعال و دستور اکید سردار رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر ،در راستای محرومیت زدایی وایجاد اشتغال واطمینان خاطر دادن به سرمایه گذاران  و احصاء و پایش و عارضه یابی از واحدهای نیمه فعال و راکد از ابتدای تولید تا فروش با  استفاده از ظرفیتهای استانی از تولید کنندگانی که به هر دلیلی دچار مشکل رکود شده اند حمایت خواهد شد.
 
 هم اکنون استان کردستان دارای 790 واحد تولیدی است که از این تعداد 655 مورد دارای پروانه بهره برادری هستند، از 655 واحد دارای پروانه 189 واحد آن از سال 92 تا 95 پروانه خود را دریافته کرده اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات