خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز گفت: بحث اردوهای جهادی که بر عهده بسیج سازندگی است از نقاط مختلف استان و حتی خارج از استان با هدف محرومیت زدایی، برقراری عدالت اجتماعی و آبادانی و همچنین کمک به خانواده های تحت پوشش در مناطق کمتر توسعه یافته و ضعیف که در ادامه فعالیت ها و برنامه های جهاد سازندگی است.
کد خبر: ۸۸۹۰۷۴۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (علیه السلام) شهرستان البرز در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص فعالیت های گروه های جهادی اظهار کرد: بحث اردوهای جهادی که بر عهده بسیج سازندگی است از نقاط مختلف استان و حتی خارج از استان با هدف محرومیت زدایی، برقراری عدالت اجتماعی و آبادانی و همچنین کمک به خانواده های تحت پوشش  در مناطق کمتر توسعه یافته و ضعیف که در ادامه فعالیت ها و برنامه های جهاد سازندگی است.

وی افزود: این اقدام رسالت مهمی است که افراد متخصص در حوزه های مختلف به منظور کمک به همنوعان محرومشان و بدون انتظارات مادی و صرفا با تکیه بر رشد معنوی در داخل و یا حتی خارج از شهر انجام می دهند. این فعالیت ها به شیوه ای خدا پسندانه که روشی برای عمق بخشیدن به آرمان های انقلاب استو همچنین کمک و دستگیری از محرومینی که به گفته امام راحل (رحمه الله علیه) صاحبان اصلی این انقلاب هستند، صورت می گیرد.

شجاعی مهر در ادامه اضافه کرد: بسیج اینگونه افراد نیازمند را شناسایی کرده و پل ارتباطی بین آنها و خیرین می شود و با کمک هایی از جانب جهاد کشاورزی، بخشداری و دهیاری به عمران و آبادانی در آن منطقه پرداخته که این امر باعث دلگرمی هر چه بیشتر مردم به نظام و انقلاب و همچنین وحدتشان با یکدیگر و با نظام اسلامی می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (علیه السلام) تصریح کرد: اقدامات در این زمینه نه تنها در حوزه عمرانی و سازندگی بلکه در حوزه های دیگر همچون بخش های فرهنگی صورت می گیرد.  به دلیل ارتباط کمتر مردم مناطق محروم با شهر و دسترسی کمتر به مسائل فرهنگی سبب شد تا گروه های جهادی در این حوزه هم اعزام هایی در جهت اشاعه و توسعه فرهنگ اسلامی و همچنین اعزام طلاب خانم و آقا به این مناطق داشته باشند.

وی در پایان تبیین کرد: بسیاری از افراد علاقه مند به حضور و کمک در این اردوها بوده که به تفکیک تخصص و توانمندی های این عزیزان از آنها کمک گرفته می شود. اما باید در نظر داشت که همه کسانی که تمکن دارند چه در زمینه مالی و یا تخصص و توانمندی و به ویژه مسئولینی که امکانات بیت المال را در دست دارند در این بخش از توانایی های خود در جهت کمک به محرومین بهره ببرند.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها