خبرهای داغ:
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در پی حضور گرم مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام پیام قدردانی صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۹۰۷۱۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر ؛ همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر برف انبار فریدونشهر برگزار شد که با حضور چشمگیر و حماسی مردم همراه بود. فرماندهی ناحیه مقاومت بسج فریدونشهر هم به پاس تقدیر از ملت قدر شناس شهرستان پیام تقدیری صادر نمودند ، متن پیام به شرح ذیل است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

درود و سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و عرض سلام و ادب و احترام خدمت مردم همیشه در صحنه شهرستان فریدونشهر

فریدونشهر بار دیگر با حضور شهدای گمنام، حال و هوایی دیگر به خود گرفت؛ فضای شهر ما سراسر عطرآگین شد و همه مردم در سایه اتحاد و همدلی به استقبال شهدا  آمدند.

همه آمدند تا بگویند: ای شهدا! هرچند هنوز برخی از پدران و مادران شما از فاصله آخرین بدرقه تاکنون در فراقتان نالان و چشم انتظار بازگشت شما هستند و برخی دیگر در این انتظار، چشم از این دنیای فانی فروبسته اند اما ما به جای پدران و مادران شما به استقبال آمدیم.

همه از هر قوم و قشری آمدند تا بگویند: ای شهدا! ما به عهد و پیمانی که با شما و امام راحل(ره) بستیم محکم و استوار باقی هستیم و هیچ گاه در مقابل زورگویان و استکبار سر تسلیم و تعظیم فرود نیاورده و تا آخرین قطره خون خود پای دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام(ره) ایستاده ایم و تحت هیچ شرایطی امام و ولی فقیه خود را تنها نمی گذاریم.

استقبال، تشییع و تدفین باشکوه دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر برف انبار برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان بود. حضور بی مانند و غیرقابل توصیف مردم فریدونشهر، برف انبار و روستاهای اطراف در این مراسم نشان از قلب پاک، بیدار، بابصیرت و دلدادگی مردم به ولایت و نظام اسلامی و شهداست که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی شما مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان دادید که فرهنگ ایثار و شهدات روز به روز در وجودتان زنده تر و پایدارتر شده است.

بار دیگر این حضور را ارج نهاده و کمال امتنان و سپاس را از محضر اقشار مختلف مردم داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها