خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قربانیان حملات شیمیایی زرده، سردشت، حلبچه و دیگر نقاط در دوران دفاع مقدس حاصل کینه توزی غرب و استکبار است.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۳۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، سردار محمد نظر عظیمی در «یادواره شهدای شهرستان دالاهو و روز شهرستان» اظهارداشت: حمایت استکبار جهانی از رژیم بعثی بر کسی پوشیده نیست و تاریخ ثابت کرد که ظلم ماندگار نیست و بی شک عاملان جنایات به سزای اعمال خود می‌رسند.

 

سردار عظیمی با اشاره به مظلومیت مردم روستای زرده شهرستان دالاهو و قربانیان حملات شیمیایی افزود: حملات شیمیایی اثرات بسیار مخربی بر قربانی می‌گذارد بطوریکه عارضه‌های آن را تا نسل‌های مختلف می‌توان دید.

 

وی زرده، سردشت، حلبچه و دیگر نقاط قربانی حملات شیمیایی در زمان دفاع مقدس را حاصل کینه توزی غرب و استکبار دانست و گفت: هواپیماهای فرانسوی در کنار بمب های شیمیایی آلمانی و اطلاعات دقیق از منطقه که توسط شیطان بزرگ آمریکا در اختیار صدام و رژیم بعث قرار داده شده بود حوادث تلخی چون زرده و سردشت و حلبچه را رقم زدند.

 

ندای مظلومیت قربانیان حملات شیمیایی رژیم بعثی تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود

 

در ادامه سرهنگ کرمی، فرمانده سپاه دالاهو در این مراسم اظهار داشت: ندای مظلومیت این مردم بی شک در سراسر تاریخ ماندگار خواهد بود.

 

حجت السلام نوروزی، امام جمعه شهرستان دالاهو نیز طی سخنانی به مشکلات مردم شهرستان و روستای زرده اشاره کرد.

 

امام جمعه شهرستان دالاهو افزود: از عمده مشکلات مردم شهرستان دالاهو می توان به معضل بیکاری و عدم  وجود شبکه درمانی مجهز در شهرستان است که امید است با حمایت لازم و انتقال این مشکلات به قرارگاه های محرومیت زدایی سپاه راه حلی برای برطرف سازی این مشکلات مردم شهید پرور شهرستان دالاهو اندیشیده شود.

 

در این مراسم، ضمن تقدیر خانواده های شهدای شهرستان دالاهو، به قید قرعه به چند نفر از شرکت کنندگان در مسابقه فرهنگی، جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات