به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری بزرگترین رویداد ادبی هنری دانشجویی استان یزد:

جلسه هیئت مرکزی سومین جشنواره دانشجویی رویش استان یزد برگزار شد

در این جلسه ضمن بررسی و بحث پیرامون نقاط قوت و ضعف جشنواره دوم که در سال گذشته با استقبال دانشجویان برگزار شد، حاضرین راهکار ها و نظرات خود را جهت هرچه بهتر برگزار شدن سومین جشنواره دانشجوی رویش ارائه دادند.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۰۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد علی سالاری مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری جلسه هیئت مرکزی سومین جشنواره دانشجویی رویش استان یزد با حضور کادر اجرایی و صاحب نظران در این حوزه خبر داد و افزود: در این جلسه ضمن بررسی و بحث پیرامون نقاط قوت و ضعف جشنواره دوم که سال گذشته با استقبال دانشجویان برگزار شد، حاضرین راهکار ها و نظرات خود را جهت هرچه بهتر برگزار شدن سومین جشنواره دانشجویی رویش ارائه دادند.

وی افزود سومین جشنواره ادبی هنری رویش به عنوان بزرگترین رویداد ادبی هنری دانشجویی استان با هدف ترویج هنر ایرانی- اسلامی در سال تحصیلی پیشرو در سطح دانشگاه های استان در رشته ها و موضوعات متنوع برگزار می شود.

سالاری بیان داشت: علاقه مندان به منظور آگاهی از آخرین اخبار جشنواره و آگاهی از سایر برنامه ها و رویداد های فرهنگی و هنری دانشجویی می توانند به کانال تلگرام قرارگاه دانشجویی مصاف با آدرس https://telegram.me/qmasaf مراجعه کنند..
ارسال نظرات
آخرین اخبار