خبرهای داغ:
مادر شهید مدافع حرم، صادق عدالت اکبری در آیین افتتاح طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی(دانش آموزان دختر) استان، بسیج را نقطه آغاز خوبی عنوان و بیان کرد: شهدا از بسیج به جایگاه اعلا دست یافتند.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۸۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفوری گفت: بسیج بنا به فرموده امام راحل لشکر مخلص خداست و بسیجیان باید برای پیوستن به این لشکر باید خداشناسی را سرلوحه امور خود قرار دهند تا بتوانند به جایگاه های والایی دست بیابند.

وی بصیرت را مهم ترین مولفه برای گم نشدن در فضای غبارآلود جنگ نرم خواند و افزود: هجمه فرهنگی نامحسوس در خانواده ها تاثیر می گذارد که دانش آموزان شرکت کننده در این طرح باید به عنوان نخبگان بصیر بتوانند نقش موثری در آگاه سازی هم سالان خود برای در امان ماندن از اینهجمه داشته باشند.

این مادر شهید مدافع با تاکید به اینکه باید برای پایداری انقلاب و نظام با دشمن مبارزه کرد، یادآور شد: نتیجه مبارزه همیشه شهادت نیست، همین که با حفظ سنگر حجاب و حیا نقش و نفوذ خود را در جامعه نشان دهید موفق هستید چراکه تحکیم بنیان خانواده و جامعه بسته به آن است.

طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی(یادبود شهدای مدافع حرم) عصر روز گذشته ویژه دانش اموزان دختر آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

 
ارسال نظرات