خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

سناریوی استکبار استفاده ابزاری از دختران برای تزلزل خانواده هاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین افتتاح طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی(دانش آموزان دختر) استان، با اشاره به توطئه مختلف دشمنان، گفت: سناریوی استکبار استفاده ابزاری از دختران برای تزلزل خانواده های جوامع اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۸۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: دشمن امروز با ترفندهای مختلف جنگ نرم تلاش دارد دختران را با تبدیل کردن آن ها به ابزاری شهوانی به ورطه نابودی بکشد تا بتواند از این طریق خانواده ها را دچار مشکل کنند.

وی داشتن بصیرت و هوشیاری را مهم ترین راه مقابله با ترفند دشمنان و راه نجات جوامع دانست و اظهارداشت: تربیت درست دختران در لباس عفت و حیا آشکار شده و مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان می شود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دختران و بانوان در جامعه نقش مهمی در جامعه دارند و این نقش آفرینی را تاریخ از زنان بزرگی چون حضرت زهرا(س)، زینب کبری(س) و حضرت معصومه(س) شاهد بوده است و این زنان الگوی زنان مسلمان هستند.

امام جمعه تبریز با تاکید به اینکه هرگز نقش آفرینی زن خانواده به عنوان مادر و همسر در خانه منافاتی با نقش آفرینی سیاسی و اجتماعی وی ندارد، تصریح کرد: بانوان ما باید با واقف بودن به این امر باید دانش سیاسی و بصیرت خود را بالا ببرند تا بتوانند با تاثیرگذاری خود در جامعه نسل جوان را از بسیاری از آسیب ها و معضلات آگاه کنند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه نقش بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش را در آگاه سازی دختران موثر خواند و بیان کرد: اگر دختران به خوبی تربیت شوند قطعا جامعه از تاثیر این تربیت بهره مند خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آل هاشم در بخشدیگر سخنان خود خطاب به دانش آموزان نیز گفت: تلاش کنید با قرآن مانوس شوید چراکه اگر قرآن در جان و دل انسان نفوذ کند کسی نمی تواند بر انسان حاکم شود و این مهم ترین مساله در برابر جنگ نرم است تا دشمن نتواند تاثیرگذار باشد.

طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی(یادبود شهدای مدافع حرم) عصر روز گذشته ویژه دانش اموزان دختر آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها