خبرهای داغ:
در شهرقاضی به مناسبت 5مردادماه سالروز تشکیل واقامه اولین نمازجمعه :

دیدارکارکنان ناحیه مانه و سملقان باامام جمعه شهرقاضی

کارکنان ناحیه مانه و سملقان باامام جمعه شهرقاضی حضرت حجت الاسلام شریعتی نژاد بمناسبت فرارسیدن پنجم مردادماه سالروز تشکیل واقامه اولین نمازجمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی به فرمان امام راحل ( ره) جمعی ازپاسداران ناحیه بسیج مانه وسملقان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۸۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

دیدارکارکنان ناحیه مانه و سملقان باامام جمعه شهرقاضی بمناسبت 5مردادماه سالروز تشکیل واقامه اولین نمازجمعه

به گزارش خبرگزاری بسیج : کارکنان ناحیه مانه و سملقان باامام جمعه شهرقاضی حضرت حجت الاسلام شریعتی نژاد   بمناسبت فرارسیدن پنجم مردادماه سالروز تشکیل واقامه اولین نمازجمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی به فرمان امام راحل ( ره) جمعی ازپاسداران ناحیه بسیج مانه وسملقان دیدار کردند.

دراین دیدار حجت الاسلام شریعتی نژاد   امام جمعه شهرقاضی گفت قرآن یک دسته از دشمنان اسلام را به عنوان منافق ترسیم کرده وفرموده است نشانه ها وعلایم آن بدین صورت است که یکی از علایم ونشانه ها که باعث افزایش منافق در جامعه می شود این است که منافق فاسق است .

وی افزود:منافق وفاسق همچون ویروس هست اگر وارد بدن انسان شود و تا انسان رااز پا در نیاورد وازبین نبرد واز دست نمیکشد وفاسق هم درجامعه همچون ویروس هست یک آدم فاسق در جامعه که سرمنشا آن فسق هست میتواند جامعه را به انحراف بکشاند والان یکی از آن ویروس ها بدحجابی وبی حجابی هست.

امام جمعه شهر قاضی در پایان گفت امروز وظیفه همه بسیجیان این است که درمقابل این فسق مبارزه وآن را ازبین ببرند و با آن برخورد کنند.

در پایان لوح تقدیربه امام جمعه شهر قاضی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار