از دام های شیطان این است که گناهان را برای آدمی زیبا جلوه می دهد و انسان همیشه نیازمند چشم دل است تا حقایق را به گونه ای که هست ببیند
کد خبر: ۸۸۹۰۵۴۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان؛حجت الاسلام نصرالله پور خطیب جمعه شهرستان ارزوئیه گفت: عزت و ذلت به دست خداست و باید به این معرفت برسیم که همه عالم  بدست خداست و طبق فرمایش امام خمینی که بیان فرمودند:(عالم محضر خداست) باید بدانیم وظیفه ما بندگی خداست و این بندگی را باید در قالب نیکو به جا آوریم چرا که ائمه معصومین (علیه السلام) از ما خواسته اند زینت دینشان باشیم.

ایشان تصریح کردند: از دام های شیطان این است که گناهان را برای آدمی زیبا جلوه می دهد و انسان همیشه نیازمند چشم دل است تا حقایق را به گونه ای که هست ببیند و این چشم هم زمانی بدست می آید که انسان تقوای الهی را که در یک کلمه خلاصه می شود یعنی (گناه نکنیم )در خود به وجود آورد.


دکتر نصرالله پور با توجه به فرا رسیدن ماه ذیقعده  ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیه) را به تمام دختران حاضر در نماز جمعه و دیگر دختران تبریک گفتند و بیان فرمودند:که دختران الگوی خود را فاطمه معصومه قرار دهند و پاکدامنی و علم و دانش را سر لوحه کار خود قرار دهند.و در ادامه افزودند: این جا کشور صاحب الزمان است، انشاالله که نسل شیعه افزایش یابد و جهاد خانم های متأهل را فرزندان آوری و تربیت فرزندان صالح برشمردند.

ایشان با توجه به مسائل کشور و بین الملل به یکی از دغدغه های امام خامنه ای (مدظله العالی) پرداختند و مطرح کردند:یکی از دغدغه های رهبری مسئله واردات بوده و مربوط به این دولت فعلی هم نیست و دولت های قبل را هم شامل می شود و آنان که همواره به این توصیه حکیمانه و کاملا" علمی حضرت آقا گوش نکردند باید از دو ناحیه به خوبی ضعف را مشاهده کرده باشند ،واردات کالاهایی که در کشور تولید می شود، کمر اقتصاد و تولبد داخلی را شکسته و کارخانه ها علی رغم اینکه رونق داشته باشند یکی پس از دیگری تعطیل می شوند. وارد کردن کالاهایی آن هم از سوی افرادی که بعضا" نور چشمی تلقی می شوند سبب می شود که به اقتصاد ما لطمه بخورد و آن اقتصاد مقاومتی که رهبر بیان فرمودند مشخص نیست چگونه قرار است شکل بگیرد به دست دولتی ها یا به دست مردم!!
قطعا هر دو باید با هم در صحنه باشند.

دکتر نصرالله پور عنوان کردند : نماز جمعه ثمره خون شهداست و خیانت به نماز جمعه ،خیانت به اسلام است .کار امام جمعه تبیین است و وظیفه ماست که فرمایشات رهبر را تبیین کنیم و آگاه سازی و روشن گری خطیب جعمه از شکل گیری بسیاری از فتنه ها
 می کاهد و اگر روشنگری هم بشود مردم می پزیرند و حقایق را قبول
 می کنند.
امام جمعه ارزوئیه افزودند: قطعا هدف دشمن از تحریم ها قابل پیش بینی بود و به گفته مقام معظم رهبری آنها هیچ تحریمی را بر نمی دارند  و اگر هم تحریم ها را بر دارند،مردم احساس
 نمی کنند.آقایان می گویند تحریم برداشته شده اما بی کاری جوانان، رکود و گرانی همانطور که بوده و حتی بیشتر از قبل مشاهده می شود. و طبق بند ۳ مصوبه مجلس و هم چنین نامه ی رهبرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) اگر تحریم جدیدی به هر بهانه ای صورت بگیرد یعنی برجام نقض شده و دولت هم وظیفه دارد برجام را نقض کند اکنون متأسفانه مسئولین نقض برجام را حس نمی کنند.ایشان افزودند: این تحریم ها مقدمه ای برای تحریم های مادر است.و باید بدانیم که هدف دشمن نا امید کردن مردم از نظام است واین روشنگری ما را می طلبد که آگاهانه با این موضوع برخورد صورت بگیرد.

دکتر نصرالله پور در پایان خاطر نشان کردند:دولت جدید آقای روحانی در حال تشکیل است،انشاالله خداوند به مسئولین ما توفیق دهد که دولت ضد بیکاری،ضد رکود و گرانی شکل بگیرد و فیش های حقوقی نجومی بگیر در آن دیده نشود.
وانشاا... همانطور که وعده داده شد از افراد توانمند جوان در کابینه خود استفاده کنند چرا که پیر ترین دولت تاریخ را داشتیم.
ارسال نظرات