فرمانده انتظامي مرند خبر داد؛

سارقان حرفه‌ای با 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی در مرند دستگیر شدند

فرمانده انتظامي مرند از دستگیری دو نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۴۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم دهقانی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی شهرستان مرند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی نسبت به شناسایی و دستگیری 2 نفر سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای که دارای اعتیاد به مواد مخدر بوده‌اند، اقدام کردند.

دهقانی اظهار داشت: افراد دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی به عمل آمده به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی، خانه‌باغ‌ها و غیره اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این زمینه یک نفر مالخر نیز دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده، به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مرند از شهروندان خواست اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی از جمله دوربین مدار بسته و... تجهیز، از خالی گذاشتن اماکن خصوصی خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد پلیس با سامانه 197 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار