رئیس دادگستری اهر خبر داد؛

شش نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در اهر دستگیر شدند

رئیس دادگستری اهر از برخورد قانونی و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت در شهر اهر خبر داد و گفت: شش نفر از این افراد متخلف و مخل نظم عمومی این شهرستان با حکم دستگاه قضایی دستگیر شده اند.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۲۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: 6 نفر از افراد قانون‌شکن که با اقدامات غیرقانونی خود زمینه سلب آسایش و آرامش شهروندان را فراهم کرده بودند با اقدام به موقع دستگاه قضایی دستگیر و با تکمیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.
وی گفت: این افراد خاطی با اخلال در  نظم عمومی، سلب آسایش مردم و وارد کردن خسارت به اورژانس بیمارستان اهر به اتهام نزاع دسته جمعی، ایراد ضرب و جرح با چاقو، اخلال در نظم عمومی و تخریب بیت‌المال با صدور قرار تأمین کیفری هر 6 نفر دستگیر و روانه زندان شدند.
رئیس دادگستری اهر با هشدار به اینگونه افراد خاطی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هیچ‌کس تعارفی ندارد و با مخلان نظم و امنیت عمومی که قصد اخلال و ناآرامی در مکان‌های عمومی و خصوصی داشته و موجبات سلب آسایش و آرامش شهروندان را فراهم کنند، شدیداً برخورد خواهد کرد.
وی یادآور شد: خدمت به مردم و تلاش در جهت رضایت‌مندی ارباب رجوع، یکی از اولویت‌های ادارات و کارکنان آن ها بوده و همه ما وظیفه داریم در خدمت به مردم تلاش مضاعف کنیم.

 نظری ادامه داد: برخورد نامناسب و عدم ارائه خدمات به شهروندان توسط برخی کارکنان نباید منجر به اقدامات فیزیکی و غیرقانونی شود، موارد تخلف باید از طریق مجرای قانونی پیگیری شده و نباید اجازه سوءاستفاده برخی افراد دیگر را که مترصد فرصت برای بی‌نظمی هستند، فراهم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها