خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرضا گفت: کارگروه تبلیغ در فضای مجازی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرایض اسلامی از جمله امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۹۰۴۹۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

سرهنگ جواد داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شهرضا، اظهارداشت: یکی از مهمترین فرایض دینی که بارها در روایات اسلامی و آیات قرآن مجید مورد تأکید قرار گرفته، عفاف و حجاب است که ابعاد مختلف و احکام مترتب بر آن از سوی مراجع عظام تقلید بیان شده است.

وی افزود: برای ترویج این سنت حسنه در شهرستان و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن در این زمینه، از حضور و فعالیت مبلغان و طلاب حوزه علمیه خواهران شهرضا استفاده شده تا با دیدگاهی تخصصی در این بخش عمل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا بیان کرد: یکی از طرح‌های پیشنهادی در شهرستان، اجرای نذر فرهنگی در راستای ترویج احکام و شعائر مذهبی بوده که این طرح با اولولت عفاف و حجاب برگزار شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس یک اصل پذیرفته شده باید شرایط لازم برای اجرای دستورات دینی را در جامعه فراهم کنیم تا افراد بدون وجود مانعی بتواند به آنها عمل کنند، در همین زمینه و با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ناحیه مقامت بسیج شهرضا چادرهایی با ۴۰ درصد تخفیف تهیه و در اختیار خواهران قرار داده است.

داستانی اضافه کرد: تهیه و توزیع یک هزار جلد کتاب «زن‌ها گُلند»، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و همایش شهرستانی عفاف و حجاب از جمله دیگر اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بوده است.

وی گفت: کارگروه تبلیغ در فضای مجازی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرایض اسلامی از جمله امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا عنوان کرد: حجاب به عنوان نماد زن مسلمان مطرح است و دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با ارزش‌های متعالی دینی و مذهبی تخریب بنیادهای اساسی اعتقادی از جمله فریضه حجاب را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی بیان کرد: حضور فعال مردم در عرصه ترویج و تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب به ویژه از سوی بانوان و حمایت قاطع مسئولان از حرکت‌های خودجوش مردمی در این زمینه بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها