​مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

استقامت و رهبری مرجعیت دینی سبب آزادی موصل شد/ پیروزی در عراق نتیجه اعتماد به خدا و بی‌اعتمادی دشمن بود

حجت الاسلام گلشاهی گفت: پیروزی امروز جماعت مسلمین در عراق و نجات از شر شرور داعش، درس دیگری است که قلبها را برای مبارزه و استقامت در برابر کفر جهانی تقویت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۰۴۶۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام محمدمهدی گلشاهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: یکبار دیگر شاهد تحقق وعده نصرت الهی بر مومنین و نجات مسلمین از دست تعدادی اجنبی بودیم.
 وی ادامه داد: امروز در عصری هستیم که برای دیدن معجزه ها لازم نیست به کتاب و اوراق مراجعه کرد بلکه فقط کافیست دیده عبرت‌بین داشت و وقایع را کمی با دقت نظاره کرد.
 حجت الاسلام گلشاهی با تشریح جنایات داعش در منطقه عنوان کرد: دست تعرض دشمن عروسک خیمه گردانی به نام داعش را سمبل کرد که به جان و مال و نوامیس مسلمانان بی گناه سوریه و عراق جنباند، رعب به قلب هر انسانی افکنده بود، یک به یک شهرها را با خیانت فرمانداران و ترس سربازانش، بدون مقاومت قابلی، یک به یک تصرف کرد، تا چند قدمی کاخ اسد و چند صد متری بغداد، پرچم خود ساخته ای که با طراحی اربابان سعودی و غربیشان دوخته شده بود، بر هر کوی و بزنی بنا کرد و چیزی نمانده بود که تمامی استقلال عراق و سوریه در زیر دشنه ها و تحجر آن بر باد رود.
 وی با اشاره به عوامل پیروزی در موصل اظهار داشت: دو مؤلفه استقامت و رهبری مرجعیت دینی نوید پیروزی حق بر باطل است که خداوند آن را رمز نجات اهل قبله خوانده است؛ پیروزی امروز جماعت مسلمین در عراق و نجات از شر شرور داعش، درس دیگری است که قلبها را برای مبارزه و استقامت در برابر کفر جهانی تقویت می‌کند و چشمها را به روشنایی فردای روشنتری نوید می‌دهد.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم همه چشمان بصیر، وعده نصرت الهی را شاهد باشند و قلوبشان به جای اعتماد به غیر، معتمد بر تعالی حق باشد که حقیقتا کلمه الله هی العلیا.
ارسال نظرات