رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسکو، اظهار کرد: تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و هدایت نسل جوان جامعه به حضور فعال در حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه و شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از جمله اهداف طرح نشاط معنوی است.
کد خبر: ۸۸۹۰۴۵۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان،حجت‌الاسلام اکبر حریرچی، با بیان اینکه ۴۰ دانش آموز در طرح نشاط معنوی شهرستان اسکو حضور دارند، افزود: امامزاده سیدحسین بن عبدالغفار پذیرای شرکت کنندگان در طرح نشاط معنوی خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح تابستانی نشاط معنوی، یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که هر سال به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه‌ برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسکو، یادآور شد: در این طرح رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی، درسی، قرآنی و آموزشی همراه با برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی از ۱۷ تیرماه در جوار بقاع متبرکه برگزار می‌شود و تا پایان تابستان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حریرچی اضافه کرد: در اجرای این طرح همچنین از ظرفیت دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی سازمان اوقاف نیز استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرد: طرح نشاط معنوی چند سالی است که با توجه به سخنان رهبری مبنی بر اینکه باید امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی مورد توجه قرار گیرند، در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها