نخبه کارگری استان گیلان در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد مقاومتی توسط کابینه اقتصادی دولت دوازدهم اجرایی شود

کامل یعقوبی گفت: تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت طراحی و پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی است باید توسط کابینه اقتصادی دولت دوازدهم اجرایی شود که حرکتی پیشرفته و در نیل به نظام مطلوب اسلامی موثر است .
کد خبر: ۸۸۹۰۴۲۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱

کامل یعقوبی دکترای الکترونیک و نخبه کارگری استان گیلان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از جمله شاخص مهم در انتخاب وزرای دولت دوازدهم جوانگرایی است.حضور جوانان مومن؛ با تقوا و انقلابی وخستگی ناپذیر؛ در حل مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی و فرهنگی به دولت کمک بیشتری خواهد کرد.

وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید به عنوان بنیانی نظری و عملی برای مدل سازی کابینه اقتصادی مورد استفاده قرار بگیرد افزود: کابینه اقتصادی در دولت دوازدهم باید فعالانه خود را برای مواجهه با مشکلات اقتصادی بیش از پیش آماده کنند.

وی در ادامه داشت: تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت طراحی و پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی است باید توسط کابینه اقتصادی دولت دوازدهم اجرایی شود که حرکتی پیشرفته و در نیل به نظام مطلوب  اسلامی موثر است .

یعقوبی خاطر نشان کرد: کابینه جدید باید از کارآمدی در اداره معیشت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی برخوردار باشد و حرکتی انفعالی در اقتصاد در پیش نگیرد ؛ اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی چشم انداز بلند مدت پیش روی اقتصاد ایران است ؛  شکوفایی اقتصاد و رفع مشکلات موجود در زیر بخش های اقتصادی باید توسط کابینه اقتصادی مورد توجه قرار بگیرد.

این نخبه کارگری بیان داشت: دولت دوازدهم برای کابینه اقتصادی با توجه به شرایط اقتصادی که  در کشورمان داریم باید مواردی را مورد توجه قرار دهد اعم از اینکه: کابینه اقتصادی دولت باید عامل فراجناحی باشند و متعلق به یک جریان سیاسی نباشند.

وی افزود: اعتماد به اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشند و ظرفیت تولید داخلی را شناسایی کنند کابینه اقتصادی دولت حتما انقلابی باشد و به طور عملکردی باشد و فقط شعار انقلابی داده نشود. اعتماد به کشورهای خارجی و بیگانگان نداشته باشد. استقلال اقتصادی داشته و تکیه به نیروهای  بیرون  از کشور نداشته باشد .

یعقوبی در خاتمه افزود: کابینه اقتصادی در دولت دوازدهم باید اعتقاد به حفظ و حرمت استقلال  کشور داشته باشد و در مواجهه با مذاکرات مختلف اقتصادی با کشورهای خارجی، منافع درونی کشورمان را مورد توجه قرار دهد. عاملی که خیلی مهم است  این است که مردمی بوده و روحیه انتقاد پذیری داشته باشد و بسیاری از منتقدین را از دلسوزان نظام  و ملت بداند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار