سردار عبدالله پور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رشت:

به عنوان فرمانده سپاه استان شهادت می دهم که جز تلاش و پشت کار از سرهنگ دوهندو ندیده ام

سردار محمد عبدالله پور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در سالن شهدای سپاه رشت برگزار شد بیان کرد:سپاه یک مجموعه سازمان یافته ای است که وظیفه اش پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۴۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در سالن شهدای سپاه رشت که پیش از ظهر امروز(شنبه) برگزار شد بیان کرد:سپاه یک مجموعه سازمان یافته ای است که وظیفه اش پاسداری از انقلاب اسلامی است.

در ابتدای جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رشت با خواندن نامه 44 نهج البلاغه به خود و مسئولین حاضر در جلسه عمل به آن را از خود و جمعیت حاضر خواستار شد، و همچنین از زحمات سرهنگ مجید دوهندو تقدیر به عمل آورد.

سردار محمد عبدالله پور نیز ضمن تشکر از زحمات مجید دوهندو از وی به عنوان یک فرمانده لایق نام برد و اضافه کرد: از آقای دوهندو که بیش از 6سال و در تصدی فرماندهی ناحیه رشت زحمات زیادی کشیده اند تشکر می کنم.

فرمانده سپاه قدس گیلان از فرمانده سابق ناحیه رشت به عنوان انسانی تکلیف گرا و پرتلاش یاد کرد و اضافه کرد: بنده به عنوان فرمانده سپاه استان شهادت می دهم که جز تلاش و پشت کار چیزی از ایشان ندیده ام.

وی با بیان اینکه ان شاالله در جای دیگری از سرهنگ دوهندو استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: ما معوملاً وقتی فرماندهی شهید می شود در موردش حرف می زنیم، اما باید بگویم که در تمام این مدت او در یک آپارتمان حدوداً 50متری زندگی میکرد و هیچ گاه راضی به استفاده از خانه سازمانی نشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رشت دارای ویژگی حساسی است، نزدیک به ۴۵درصد جمعیت استان و اکثر فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان در رشت هستند که طبیعتاً پیداکردن گزینه جایگزین با این حساسیت کار سختی بود.

عبدالله پور با بیان اینکه سرهنگ حسین مصطفی پور از فرماندهان موفق و کارآمد ماست و انسانی ولایی و با اخلاص و با روابط عمومی بسیار بالا مثل سرهنگ دوهندو است، عنوان کرد: سرهنگ مصطفی پور در رودسر یک فرماندهی بسیار خوب از خود نشان دادند، که با پشتکار بسیار بالا همچنان آقای دوهندو در تصدی این امر نیز موفق خواهند بود.

وی ادامه داد: انسان معمولاً از چیزی پاسداری می کند که ارزشمند و مهم باشد و فایده داشته باشد و زنده باشد و این نشان می دهد که انقلاب ما زنده است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان وظایف سپاه گفت: سپاه به معنای یک سازمان است، و یعنی یک مجموعه ی سازمان یافته ای که کارش پاسداری از انقلاب است.

همچنین وی ادامه داد: هر خطری که انقلاب را تهدید کند، وظیفه ی پاسداری از انقلاب و مقابله با آن خطر برعهده ی سپاه پاسداران می باشد، خواه این خطر سیاسی باشد، خواه اقتصاد باشد و خواه در مسئله ی فرهنگ باشد.

عبدالله پور به بد عهدی های امریکا اشاره کرد و گفت: امروز شیطان بزرگ در حوزه ی اقتصادی دردسرهای بسیار زیادی برای ما ایجاد کرده است و ادامه داد: امریکا در حوزه ی برجام بسیار بدقولی کرد، ولی بعضی ها خواستند امریکا را امتحان کنند، گاهی دوستان خامی می کنند و از دشمن انتظار محبت و وفای به عهد دارند! ما نظام سلطه را بهم ریختیم بعد به ما لطف کنند؟

فرمانده سپاه قدس گیلان وحدت را نیاز پیشبرد اهداف انقلاب دانست و اضافه کرد: امروز باید از دوگانگی ها، و مسائل اختلاف افکن پرهیز نمود، و مجموعه ی سپاه به عنوان پاسدار انقلاب باید پیشتاز این وحدت باشد.

وی گفت: امروز سپاه و کمیته ی امداد شروع به خانه سازی کرده اند، آن هم به این دلیل که بیش از 3500 بی خانوار داریم، کدام مسئول می تواند با این وجود شب را راحت صبح کند؟!

سردار عبدالله پور اظهار کرد: امروز دیدیم که این انسان ها نیاز به خانه سازی دارند، سپاه نیز به همراه کمیته ی امداد امام خمینی و به واسطه ی پاسداری از انقلاب شروع به خانه سازی کرده است، در مورد طلاق هم قطعاً بی تفاوت نخواهیم ماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیروی محرکه ی سپاه در جهت حرکت در مسیر پاسداری را نیروی مخلص بسیج دانست، و افزود: برای افزایش قدرت باید با سازماندهی مردم قدرت پایان ناپذیر سپاه را برای حفظ انقلاب افزایش دهیم، که وظیفه ی سازماندهی این نیروها برعهده ی فرمانده ناحیه می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این مراسم از زحمات 7ساله ی سرهنگ مجید دوهندو تقدیر و سرهنگ حسین مصطفی پور به عنوان سرپرست جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت انتخاب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار