خبرهای داغ:
هیات منتظران لنجان

تفاهم‌نامه فرهنگی هیات منتظران لنجان با تولیت حرمین کشور عراق

هیات منتظران شهرستان لنجان در سفر اخیر خود به کشور عراق، تفاهم‌نامه‌ای را با تولیت حرمین کشور عراق به امضاء رساندکه از مفاد آن ایجاد موکب در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و ساخت مستند 10 قسمتی با حضور چهره‌ها و هنرمندان شاخص کشوری از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار این هیأت قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۲۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج لنجان ، مهدی محمدی مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان از رایزنی فرهنگی هیأت منتظران با تولیت‌های حرمین شریفین کربلای معلی و نجف اشرف خبر داد و تصریح کرد: بندهای تفاهم‌نامه این همکاری در حال تدوین است و در آینده‌ای نه‌ چندان دور شاهد حضور نمایندگان سه حرم و قائم‌مقام تولیت هر سه حرم مطهر در لنجان خواهیم بود.

مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان با اشاره به برخی از مفاد تفاهم‌نامه بین هیأت منتظران و تولیت‌های سه حرم امام علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) تشریح کرد: ایجاد موکب در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و ساخت مستند 10 قسمتی با حضور چهره‌ها و هنرمندان شاخص کشوری از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار ما قرار دارد.

وی در ادامه از منابع مالی هیأت منتظران پرده برداشت و متذکر شد: کلیه درآمدها و منابع مالی این هیأت از منابع مردمی تأمین می‌شود، البته ناگفته نماند که مسؤولان و دستگاه‌های ذی‌ربط هم به روش‌های مختلفی ما را یاری می‌دهند که جای دارد همین‌جا از همه این عزیزان تشکر کنیم.

مسؤول هیأت منتظران شهرستان لنجان در پایان از ویژه‌برنامه این هیات در ایام فاطمیه(س) خبر داد و اظهار کرد: یک‌ شب از این مراسم به گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کریمه اهل‌بیت(ع) اختصاص دارد که در این برنامه در خدمت حجت‌الاسلام‌ فرحزاد و سردار سرلشکر محسن رضایی خواهیم بود.

ارسال نظرات