امام جمعه شهرستان اشتهارد؛

بالاخره دولت هم دلواپس برجام شد/روزنامه هایی که برجام را فتح الفتوح نامیدند، سکوت کردند

حجت الاسلام خالقپرست : خداراشکر دولت هم دلواپس برجام شد و بلاخره آنچه که منتقدین از چند سال پیش می گفتند، امیر کبیر دیپلماسی ایران یعنی آقای ظریف نیز در آمریکا به این موضوع به طور صریح اشاره کرد و گفت که از برجام، ایران نفعی نبرده است.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۱۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد در بیان داشت: خداراشکر دولت هم دلواپس برجام شد و بلاخره آنچه که منتقدین از چند سال پیش می گفتند، امیر کبیر دیپلماسی ایران یعنی آقای ظریف نیز در آمریکا به این موضوع به طور صریح اشاره کرد و گفت که از برجام، ایران نفعی نبرده است.

بالاخره دولت هم دلواپس برجام شد/روزنامه هایی که برجام را فتح الفتوح نامیدند، سکوت کردند

وی در ادامه افزود: این در حالی بود که پیش از آن یکی مقامات رژیم صهیونیستی گفته بود که برجام برای اسرئیل یک موهبت بود و روزنامه های زنجیره ای که از الطاف وزارت ارشاد بهره مند هستند دوسال نوشتند که برجام برای ما فتح الفتوح و آفتاب تابان است اما حالا یک کلمه از صحبت های آقای ظریف ننوشتند و ننوشتند ترامپ تعهدات ایران را در مقابل برجام گوشزد می‌کند ولی از طرف دیگر تحریمها را شدت می بخشد.

وی تصریح کرد: تمامی مشاوران ترامپ به او می گویند برجام را حفظ کند در حالیکه شنیده شده که به کمیته بررسی برجام دستور بازنگری مجدد را داده و جالب این است که وزیر امورخارجه آمریکا بطور صریح از تغییر نظام اسلامی و همکاری با معاندین و افزایش تحریم ها صحبت می کند.

امام جمعه شهرستان اشتهارد ادامه داد: نکته ی جالب تر اینجاست که جناب ظریف عزیز در شورای روابط خارجی آمریکا از تعامل با تیلرسون سخن می گوید!

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خدا بداد این کشور برسد چراکه آقای صالحی می گوید "بلایی که بر نیروگاه های هسته ای ما آمده بازگشت پذیری آن را غیر ممکن یا بسیار سخت می کند”.

امام جمعه اشتهارد در پایان گفت: حال اگر این خسارت در هر کشوری اتفاق افتاده بود با مسئولین خاطی آن چه می کردند ؟!

منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها