دانش‌آموزان باید مهارت‌های زندگی را بیاموزند

مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: کسب مهارت زندگی یکی از ضروریات جامعه است که باید به دانش آموزان این مهارت‌ها آموزش داده شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۲۹۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امیدی در افتتاحیه طرح ولایت دانش‌آموزی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها ایجاد مسئولیت پذیری در فرماندهان پایگاه‌های مقاومت است.
 
وی با بیان اینکه باید دانش‌آموزان برای روزهای سخت و حل مشکلات آماده شوند خاطرنشان کرد: در دهه شصت و هفتاد فرصت شغلی فراوان د و در مقابل توقع مردم نیز کم بود و این زندگی را راحت‌تر می‌کرد.
 
این مسئول با بیان اینکه نا با برخی رفتارها زندگی را برای خود و اطرافیان سخت می‌کنیم عنوان داشت: شتاب زندگی روز به روز بیشتر می‌شود و نا نیز باید خود را با آن وقف دهیم در غیر اینصورت دچار مشکل خواهیم شد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: مشکل نداشتن اهمیت ندارد بلکه مهم نحوه مواجه با مشکلات است.
 
امیدی تصریح کرد: ایجاد تشکل‌ها به منظور جمع شدن توانمندی‌ افراد و انجام اومور به بهترین نحو است چرا که هر شخص یک توانمندی دارد که با جمع شدن این توانمندی‌ها می‌توان تحول اساسی را در جامعه ایجاد کرد.
 
وی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره داشت و اظهار کرد: شخص باید روح، جسم، اخلاق و منش سالم باشد چرا که اگر یکی از این ویژگی‌ها ضعیف شود فرد شکننده خواهد شد.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار