مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز گفتمان شهدای مدافع حرم را ترویج گفتمان مقاومت خواند.
کد خبر: ۸۸۹۰۲۸۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام داوود عبدالهی در مجلس بزرگداشت شهید سید مهدی جودی ثانی که با حضور پرشور مردم و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد امام حسین (ع) شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگوار به خانواده معزز این شهید گفت: گفتمان جمهوری اسلامی ایران گفتمان مقاومت در برابر هجمه‌ها و نقشه‌های دشمنان است و این گفتمان برگرفته از گفتمان اولیاء الهی و ائمه اطهار(ع) می‌باشد.
 
وی گفت: متاسفانه امروزه عده ای درصدد زیر سوال بردن این گفتمان هستند و می‌خواهند برخلاف مقاومت گفتمان سازش را مطرح کنند که این خود خلاف ارزش‌ها و سیره شهدایمان می‌باشد.
 
وی افزود: گفتمان سازش نه تنها در کوتاه مدت برای ما ثمری نخواهد داشت بلکه در بلند مدت نیز زمینه براندازی نظام اسلامی را فراهم می‌سازد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه درگز گفت: متاسفانه برخی از مسئولین برای حفظ چند صباح مسئولیت خود با گفتمان مقاومت مقابله می‌کنند و آن را می‌کوبند و در مقابل گفتمان سازش در قالب مذاکره با دشمن را مطرح می کنند اما غافل از اینکه دشمن اهل سازش نیست و تنها از این فرصت برای خود استفاده خواهد کرد.
 
عبدالهی گفتمان شهدای مدافع حرم را ترویج گفتمان مقاومت خواند و گفت: دشمن درصدد این است که وحدت اسلامی را از بین ببرد و سوریه و عراق مقدمه و بهانه برای این خاسته ی انشقاق وحدت اسلامی و گفتمان مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی در بیان علت حضور ایران در سوریه و عراق گفت: حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق علاوه بر دفاع از وحدت اسلامی و گفتمان مقاومت دفاع از مرز و بوم جمهوری اسلامی نیز می‌باشد چنانکه به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما در سوریه و عراق با دشمن نمی جنگیدیم باید در همدان و کرمانشاه با آنها می‌جنگیدیم.
 
خاطر نشان می شود؛ شهید سید مهدی جودی ثانی، در سال 62  در شهرستان درگز دیده به جهان گشود، با توجه به علایع و روحیات ایشان در دفاع از ازرش ها، اسلام و مرز و بوم مادری خویش وارد ارتش شد و با حدود 8 سال خدمت صادقانه در این نظام خواستار حضور در جبهه های دفاع از حرمین گردید و در نهایت در این راه به مقام والای شهادت نایل گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها